phewBAR Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Link * Beware the locusts. They will come from the ground……stay tuned for alerts! * Today we stand proud amongst the ruins of Sera, beware chosen one for Raam is watching you * The time is almost here. We fight in your domain. 24.12.06. Be prepared Hadde vært en fin julegave til 2 millioner mennesker! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 AHhh så jævla dritt jeg er uten xboxen min!! Håper jeg får den tilbake før Jul....... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Fett! Dette blir jo rått, men vi vet jo ikke hva de mener, hehe. Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Mer info her: http://planetgearsofwar.gamespy.com/fullstory.php?id=109066 Det er til og med linket til en web-side som noen har oppdaget: http://www.theabovedomain.com/ Dette ser lovende ut for Gears fans. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Ser så absolutt lyst ut ja, men når jeg ser hvor mye tiltak de har satt igang virker det som om det ikke blir gratis Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Ser så absolutt lyst ut ja, men når jeg ser hvor mye tiltak de har satt igang virker det som om det ikke blir gratis 7513812[/snapback] Yep, all free: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=71062 Epic ruler Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hvem trenger kjipe julegaver og sutrete misfornøyde snørrunger på juleaften, når vi kan kose oss med nytt GeOW DLC!? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Dette blir digg. 360 og GeOW oppdatering på samme dag Får koble 360 opp mot det trådløse etter at jeg har pakket den opp å få lastet ned dette her Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Siden vi starter spillet 14år etter E-Day.. Så har jeg en følelse at vi spiller oss tilbake i "spillets-historie". Altså Vi kommer til og spille på den faktiske E-day, så kansje før E-Day for og skjønne hvorfor Menneskeheten og Loctus kjemper mot hverandre.... Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Siden vi starter spillet 14år etter E-Day.. Så har jeg en følelse at vi spiller oss tilbake i "spillets-historie". Altså Vi kommer til og spille på den faktiske E-day, så kansje før E-Day for og skjønne hvorfor Menneskeheten og Loctus kjemper mot hverandre.... 7515387[/snapback] Tja, tittelen på den siden med bildet på er "RE-emergence day", så det kan også tolkes som om det fortsetter framover på historien... Eller, mest sannsynlig, så kommer det 2-3 nye multiplayermaps Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hvis det blir noe mer singel player, blir jeg ganske så skuffet. Spillet har tynn historie, og fortalt på en dårlig måte er den også. Ikke misforstå singel player delen er gøy den, pga gameplayet. Ønsker heller litt mer MP maps/modes og bug fixes Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hvis det blir noe mer singel player, blir jeg ganske så skuffet. Spillet har tynn historie, og fortalt på en dårlig måte er den også. Ikke misforstå singel player delen er gøy den, pga gameplayet. Ønsker heller litt mer MP maps/modes og bug fixes 7515557[/snapback] Coop story mode er jo konge. Jeg synes det er kanon dersom historien fortsetter. Skal det komme nye MP maps bør de være meget bra. Folk spiller jo stort sett gridlock alikevel har jeg inntrykk av. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 haha Laktus Ja det kan tolkens slikt og uansett jeg gleder meg! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Fy faen så bra! Eg satt tuborg boksen i halsen når eg leste dette her! Julafta blir GLIMRANDE! Meir singleplayer? Eg betalar gjerne! Men er det gratis er det berre endo betre! Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Ingenting er bekreftet enda da, men det ser veldig lovende ut. Og som jeg skrev lenger oppe i tråden, det som er bekreftet er at nedlastbart innhold til Gears skal være gratis. Det kommer direkte fra Cliffy B. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 This has been confirmed as a hoax by Epic VP Mark Rein: Folks, This is a hoax. We've already stated that we are working on releasing an update soon but we don't know the exact date of the release yet because it has not passed certification yet. Kilde: http://planetgearsofwar.gamespy.com/fullstory.php?id=109066 Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) husk at en gave skal være hemmelig altså det som er inni gaven! håper virkelig dette kommer julaftn, da skal det kverkes locusts Endret 16. desember 2006 av mX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg