m0zzdart Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg skal kjøpe nytt lydkort. fra shg.no det kan koste hva det koster. eller, ikke over 1000 lappen da men det skal være et bra lydkort. for det jeg kjøpte sist kostet 135 kr. det er ikke bra lyd i så jeg må ha nytt. men klarer ikke velge hviket. takker for svar =) Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hva med Auzentech HDA Digital X-plosion? ligger på 1100 og det er så absolutt verdt de 100 kronene. Er bare å søke på google så finner du en god del reviews, alle gir det 9 av 10 omtrent. Jeg kjøpte det også på SHG til informasjon. Ellers så kan sikkert et Creative kort funke bra, som feks ekstreme music. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Hva med Auzentech HDA Digital X-plosion? ligger på 1100 og det er så absolutt verdt de 100 kronene. Er bare å søke på google så finner du en god del reviews, alle gir det 9 av 10 omtrent. Jeg kjøpte det også på SHG til informasjon. Ellers så kan sikkert et Creative kort funke bra, som feks ekstreme music. 7511783[/snapback] skal se på det korte. takk. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg håper noen kan anbefale et kort de har, som er god lydkvalitet. takker Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Hva med Auzentech HDA Digital X-plosion? ligger på 1100 og det er så absolutt verdt de 100 kronene. Er bare å søke på google så finner du en god del reviews, alle gir det 9 av 10 omtrent. Jeg kjøpte det også på SHG til informasjon. Ellers så kan sikkert et Creative kort funke bra, som feks ekstreme music. 7511783[/snapback] Jeg så forkjellige konklusjoner på kortet. og Her er de. ta en titt og se da. jeg skal nokk ikke ha det p.g.a Minuset med kortet: -Stjeler en god del CPU-kraft pluss med kortet: - Digital surroundenkoding - God digital lydkvalitet det blir nokk ikke det kortet nei. må finne et annet da =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå