Gå til innhold

Erfaring av hva du har gjort som ikke skjer igjen.

Anbefalte innlegg

Gjest member-101642
-Ikke røyk ting man finner i skogen.

7512502[/snapback]

:lol:

Hva røyket du? Hva skjedde?

7515411[/snapback]

Jeg og en kompis dro opp til en hytte i skogen litt ovenfor huset mitt. Dette hendte i en alder av 11-12 år. Hytten hadde stått tom lenge, men hadde blitt flittig brukt av en gjeng ungdommer som var en god del år eldre enn oss. I et skap inne i hytten fant vi noe som vi trodde var vanlig rullings og tok til å røyke det. Det luktet merkelig, men vi fortsatte å trekke skitten ned i lungene. Vi ble etterhvert øre i hodet og fant ut at vi skulle gå hjem. Vi måtte passere en pitteliten trebro som gikk over en bekk. Kompisen min klarte det fint, men jeg mistet balansen, falt ned i bekken og slo hull i hodet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke hold diverse ledninger og drit i kjeften mens du skrur på mopeden din (akkurat det går jo greit egentlig, men husk å ta de ut før du skal teste om alt funker). Var et helvete!

Ikke tap et veddemål der man vedder om hvem som skal fylle hele munnen med pepper...i så fall, ikke bruk helt finkvernet pepper, puster du litt da så har du pepper alle veier...særlig i nesen.

Ikke drikk deg så full at du persterer å kalle jenten du puler på for sprengte fitte (når hun har kontroll over ballene dine).

Lenke til kommentar
Ta på varme overflater.

7526659[/snapback]

Gjør jeg daglig, ser ut som om jeg like å kutte meg selv, men jeg jobber bare med varm olje og griller.

7526678[/snapback]

Jeg jobber ikke med varm olje og griller. Men jeg brente meg ganske mange ganger på toast hjernet i helga.

Jævla ubehaglig greie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...