L4r5 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 - Ikke tro at bilene stopper for deg selv om det er et gangoverfelt. 7512431[/snapback] Been there, done that... AU! ! ! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) -Ikke røyk ting man finner i skogen. -Ikke tro at du er noe. -Ikke tro at du har noen å stole på. -Ikke tro at det kommer en ny og bedre dag i morgen. -Ikke tro at du er verdt noe. -Ikke drikk melken med klumper i. -Ikke skru opp anlegget på fullt for å sjekke hvor mye det klarer. Det resulterer i et par svindyre, ødelagde elementer Endret 16. desember 2006 av member-101642 Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 -Ikke røyk ting man finner i skogen.-Ikke tro at du er noe. -Ikke tro at du har noen å stole på. -Ikke tro at det kommer en ny og bedre dag i morgen. -Ikke tro at du er verdt noe. 7512502[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=294920 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 -Ikke røyk ting man finner i skogen. 7512502[/snapback] nja... Har hørt at kjerringrokk skal funke ganske bra da Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Ikke TRO at bilen går klar av steinene. VIT det! Lenke til kommentar
Axes Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Min "not too do again" liste: *Sveise uten sveisemaske - (Ble sveisebilnd og solbrent i ansiktet) 7512029[/snapback] Har da sveiset mange ganger uten maske, både med mig, pinne og gass. Hakke blitt sveiseblind enda. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Kommer aldri mer til å: -Falle ned fra et 7 meter høyt tre -Ta på tuppen av en glodvarm loddebolt og løfte den opp -Pisse på et stræmgjerde -Holde pekefingeren over en lighter i 47 sekund -Handle hos Whitebox Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Ikke kast den gamle sofaen før du har sjekka om den nye du skal kjøpe er på lager Ikke tiss i motvind Ikke tiss på andre folk når du er på festival Ikke drikk deg dritings og tryn på skateboard dagen før et viktig jobbintervju Ikke glem igjen en rekebaguett i bilen før du drar på 3 ukers ferie Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Ikke kast den gamle sofaen før du har sjekka om den nye du skal kjøpe er på lager Ikke tiss i motvind Ikke tiss på andre folk når du er på festival Ikke drikk deg dritings og tryn på skateboard dagen før et viktig jobbintervju Ikke glem igjen en rekebaguett i bilen før du drar på 3 ukers ferie 7512610[/snapback] Du glemte EN ting: Ikke la Hooka'en stå synlig på bilder du legger ut på et offentlig forum Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) pfft den kan da brukes til så mangt, det er verre med den dildoen Endret 16. desember 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 pfft den kan da brukes til så mangt, det er verre med den dildoen 7512755[/snapback] Nå tror jeg at jeg har gått glipp av noe... Hvor ser du dildoen? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Ikke kall den mørkhuda kameraten din "jævla neger" for fun, når det er andre negere i rommet som tar slike spøker på alvor. Dyrkjøpt lærepenge Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 *Snip* 7512610[/snapback] Haha, var det en sånn doppipe? (Sorry hvis jeg suger med navn på hasjstuff) Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 - Ikke trekk kniv mot folk i det kosovo-albanske miljøet i grenland (eller det kan du godt gjøre om du har de rette folka bak deg. Bare vær sikker på hva du gjør hehe) 7512303[/snapback] Hva med å aldri trekke kniv i det hele tatt? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Enig med deg Rakkerunge. -- - Jeg skal aldri bli undertrykt igjen. Det er noe jeg ikke tåler og om noen prøver på det så får de høre det. - Jeg skal bli hørt, innen rimelighetens grenser. Folk som nekter å høre på meningene mine takler jeg ikke. - Jeg skal ikke la meg forføre av diverse jenter på så finne ut at alt er bortkasta. Det jeg kommer på nå. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 -Ikke røyk ting man finner i skogen. 7512502[/snapback] Hva røyket du? Hva skjedde? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 - Ikke koble et 9V-batteri til kuken fordi noen sier det skal være jævlig godt. Det er IKKE det og det svir av huden! - Ikke kjøp en sofa på IKEA fordi den ser ut til å passe hjemme. Mål den alltid. Ting ser alltid mindre ut på IKEA. Dyrekjøpt erfaring, og den sofaen var tung Tror det er mine beste råd atm Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 pfft den kan da brukes til så mangt, det er verre med den dildoen 7512755[/snapback] Nå tror jeg at jeg har gått glipp av noe... Hvor ser du dildoen? 7512759[/snapback] Eyh, vær med på spøken da, ville få mannen til å svette litt. Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 - Ikke koble et 9V-batteri til kuken fordi noen sier det skal være jævlig godt. Det er IKKE det og det svir av huden! :!: Høres ut som en kandidat til Darwin Award. Mitt råd: Hvis valget står mellom å klatre ned, eller å hoppe ned, ALLTID klatre ned. Onkelen min sitt råd til meg: Hvis du må spy, finn noe annet enn en cola-flaske å spy i. Spesielt hvis du sitter midt i en skoletime og har prøvd snus for første gang. Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 -Ikke bare ta deg en tur med bilen til gamlingene (har lappen) på ukjent grusvei fordi du kjeder deg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå