Sinnsro Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Utifra egne erfaringer: hvilken lakk egner seg best til pc'er? _________________ Det er det invendige som teller (og det utvendige) litt feil posta (håper det går greit) [ Denne Melding var redigert av: sINNsRO på 2002-11-20 18:51 ] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg bruker Quick og Celco spraylakk. Meget god lakk :smile: [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-11-20 18:57 ] Lenke til kommentar
Datanaut Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 hvis du lakker med quik har du ikke prøvd annet.. det er drittlakk det!! prøv derimot motip autolakk! jeg lakkerte mitt chieftec maxitower innvendig med den lakken har aldri vært mere fornøyd. har prøvd utallige lakktyper på 4 forskjellige kabinetter og har funnet ut at motip-lakken er ti ganger bedre enn alle andre. for det første dekker den mye bedre, for det andre er det billakk og den sitter som støpt, for det tredje tørker den på fem minutter. det eneste minuset med denne lakken er at den koster 130,- hos cd cardic, men du får den sikkert andre steder også. det finnes sikkert andre lakktyper som er bra og bedre enn motip, men dette er egne erfaringer... Lenke til kommentar
smygarn Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 hmm.. jeg tørr påstå at de aller fleste lakker holder mål så lenge du gjør grundig forarbeid!! Det er viktig å pusse hele kabinettet med sandpapir før du lakker, ellers vill all lakk flasse av veldig fort!!! Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Passer bedre under "casemods" enn i "data/overklokking generelt". Stenges og flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg