cbcb Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 hvor lenge kommer folk til å spille cs? jeg digger det jeg tror ikke at jeg hadde klart meg uten det spillet. _________________ ERRORS LAN PARTY VERDENS BESTE! [ Denne Melding var redigert av: Macint0sh på 2002-11-20 20:25 ] Lenke til kommentar
nalle Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 UFF! Eg håpar så inderlig at CS dør ut snart så folk kan spele noko lit nyare den de drit spelet der. som dokke ser så HATE! eg CS virka eg sur :smile: Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Klart CS vil dø ut. Tror ingen sitter å spiller CS om 25 år for å si det slik... (eller 5 år...) Hvis det var skytespill generelt du mente så kommer nok det til å vare noen år ja. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Grunnen til at CS er stor tror eg det skyldes at spillet ikke krever så mye av maskinvare som andre spill og at den er billig å skaffe. Selv liker eg ikke spillet. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Quote: Den 2002-11-20 19:41, skrev Gakks:Klart CS vil dø ut. Tror ingen sitter å spiller CS om 25 år for å si det slik... (eller 5 år...) Hvis det var skytespill generelt du mente så kommer nok det til å vare noen år ja. Nei. Den dagen grafikken virkelig henger etter fordi de dårligste spilla har Doom III grafikk så porter de bare CS til Doom III grafikk motoren, lager nye brett, fetere våpen. Og vips så er det mer populært enn noen sinde. :razz: Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 jeg har spilt cs i 3aar og jeg kommer aldri til aa gaa lei. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg har spilt cs i .. ca. 3 år jeg også. Synes det er utrolig bra til å være utviklet av frivillige.. Håper bare de kan komme med en skikkelig grafikk oppgradering ++ Det trengs. PS. Spiller andre spill også(ikke HELT fjortiss i huet) .. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå