Bønne Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Njaaa... Du sier noe der ja Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Og vis du da kjøper 2 40*40 i alliminium ville det sett dritt fett ut Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Hehe, ja. Det er vel på Vendur de selger det? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 De selger det så og si over hvor du får kjøpt vifter Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg finner ikke 40mm aluvifter noe sted =/ Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Jeg finner ikke 40mm aluvifter noe sted =/ 7627023[/snapback] http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SXIXP1114&mcat=c354 Nærmeste jeg fant her og nå Endret 2. januar 2007 av Narkan Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Ser man det ja. Så dem på Vendur også nå, så jeg tror jeg sender mail og spør om spons i morgen når jeg kommer hjem fra skolen Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg har ikke mye aktiv nå, grunnet at jeg ikke har nett hjemme for tiden. Jaja, jeg regen med at jeg får pakken fra Vendur i dag, tusen takk Jeg skal asap skjære ut litt av psuen med Dremel så jeg får festet en ekstra vifte. Den lakkeres sansynligvis i krom sølv. MEn det kan ta sin tid før jeg får lakkert kabinettet, grunnet at jeg ikke har passende arbeidsplass til det. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Skjer det noe mer snart, eller? Og den fjernkontrollen fra Vendur - hva var den til? Goscinny Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Nå kommer straks enda en update Fjernkontrollen skal jeg styre film med. Men angående fjernkontrollen, så har jeg litt problemer med den nå. Om jeg ikke får den til å virke bra skal jeg bruke pcen til torrentflux Endret 20. januar 2007 av eewar Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Stilig maskin, var planen med den en superstille "surfemaskin"? i såfall har jeg muligens noen feite ribber og kjølere liggende i rote-esken min, du kan sikkert få se over det om det er noe du trenger, når jeg tar en liten tur til Bergen i februar. Keep it up Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Det skal være en stille surfemaskin ja, også skal den sikkert brukes til torrentflux også. Sier takk til ribber og kjølere Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 meget bra. Gleder meg til du blir ferdig Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Da er det vel på tide med en liten update, evt jobbe videre med prosjektet. Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hei, Hadde det ikkje vore bedre og brukt klar lakk utvendi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå