Gå til innhold

Nintendo Wii vil ikke starte!

Poor Leno

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm ikke noe annet enn å sjekket at de står ordentlig i.

Hvis det ikke funker, så er det vel en tur til butikken med den.

Min nektet å skru seg av her tidligere i dag.. første og eneste gangen jeg har opplevt det hittil. Jeg fikk svart skjerm, og konsollen gikk hverken av eller på.

Dro ut kontakten og satte den i igjen så funket den som bare det.

Lenke til kommentar

Godt at dere fikk gjennopplivet pasiente, oh the horror vis min Wii trekker et siste sukk før romjula kommer.

Tror jeg hadde ringt hjemmeværnet, hæren, secret service ja alle om min Wii hadde takket for seg, for det er jo kriminelt farlig for min del.

En konsolls barnesykdommer, alltid en felle ved lansering.

Lenke til kommentar
Den startet igjen av seg selv, eller du fant et tips e.l. som hjalp? Om du fant noe som fungerte kan det være fint å poste det, til hjelp for andre :)

7512931[/snapback]

Maskinen startet pussig nok helt av seg selv, tror jeg! Lot den ligge en stund mens vi prøvde å finne troubleshooting guide på nett!

Hadde nesten vært for dumt hvis den hadde sluttet å virke etter en uke i bruk! Greit nok, den koster ikke allverdens, men...! :)

Lenke til kommentar
Hadde nesten vært for dumt hvis den hadde sluttet å virke etter en uke i bruk! Greit nok, den koster ikke allverdens, men...!

Min sluttet faktisk å virke første dagen, bare tok den med tilbake til Smart Club, og fikk en ny med en gang...det var på lanseringsdagen før folk hadde oppdaget at Smart Club solgte Wii, er vel "litt" verre å få byttet noe nå...

Lenke til kommentar

Min sluttet faktisk å virke første dagen, bare tok den med tilbake til Smart Club, og fikk en ny med en gang...det var på lanseringsdagen før folk hadde oppdaget at Smart Club solgte Wii, er vel "litt" verre å få byttet noe nå...

7515253[/snapback]

Noen elkjøp-butikker solgte ikke alle Wii'ene de fikk inn, i tilfelle noe slikt skulle skje. De hadde en 3-4 maskiner på lager, slik at om noen skulle være DOA, så fikk man ny med en gang :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...