femftifem Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Skulle gjerne visst hvilke program som blir brukt i dette bildet, seriøse svar helst. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Umogeleg å seie nøyaktig. Det kan vere eit biletbehandlingsprogram som Adobe Photoshop, eller (kanskje meir sannsynleg) eit 3D-program som Maya, Lightwave, 3D Studio Max eller Blender. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Flyttet. Hører hjemme i "Bilderedigering og programvare" Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Er jo ekstremt detaljert, så det hadde vært morsomt å fått vite nøyaktige programmer slik at jeg kunne fått begynt selv. Det ser jo såklart ikke lett ut, men hadde vært morsomt å lært seg opp til å lage slike bilder. Endret 15. desember 2006 av sndr Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Såg på sida der du fann biletet, og det står faktisk kva program han har brukt: :: digital Mediatools ::Corel PhotoPaint Adobe Photoshop Open Canvas 3D Studio Max Adobe Premiere Sony Vegas etc. Eg vil tippe at det er Autodesk 3D Studio Max som har vorte brukt. Det koster ganske so mykje, so gratisprogrammet Blender er kanskje ein fin stad å byrje. På http://www.blender.org/ finn du både programmet og mange tutorials. Redigert: Photoshop kan og ha vorte brukt, vil eg tru (døme på kva Photoshop/Illustrator kan gjere). Og det vil ta ein del tid å verte so god at ein kan lage slike bilete. Endret 15. desember 2006 av incanus Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Såg på sida der du fann biletet, og det står faktisk kva program han har brukt::: digital Mediatools ::Corel PhotoPaint Adobe Photoshop Open Canvas 3D Studio Max Adobe Premiere Sony Vegas etc. Eg vil tippe at det er Autodesk 3D Studio Max som har vorte brukt. Det koster ganske so mykje, so gratisprogrammet Blender er kanskje ein fin stad å byrje. På http://www.blender.org/ finn du både programmet og mange tutorials. Redigert: Photoshop kan og ha vorte brukt, vil eg tru (døme på kva Photoshop/Illustrator kan gjere). Og det vil ta ein del tid å verte so god at ein kan lage slike bilete. 7511314[/snapback] Aah, Blender virket jo ganske stilig ut, har du prøvd det før? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Nei, eg har ikkje drive stort med slikt. I denne tråden er det kanskje nokon som har brukt det. Blender skal forresten vere eit ganske bra program. Vil du ha eit døme på kva det kan gjere, sjå filmen Elephants Dream. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Sitter og tester det ut nå, må si det er avanserte saker. Men tror jeg skal prøve å lære meg opp i det. Lenke til kommentar
shadowhat Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Blender er et av de minst avanserte og enkleste 3D-programmene der ute. Et annet et er Anim8tor. Det er ganske bra og enkelt også. Det er helt gratis og du kan få det her: http://www.anim8or.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå