Bordy Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Heisann! Jeg bytta passord på laptoppen min tidligere idag, å klarte å drite meg ut. Skreiv tydeligvis inn feil passord, ikke mindre enn 2 ganger, å klarte å skrive samme feilen, 2 ganger. Så nå sitter jeg her med ***** i hånda, å kommer meg ikke inn. Har fått tips om å bruke en Unix based Windows Decrypter, men sliter med å finne en som fungerer. Når start opp PCen, finner den ikke noe disk på laptoppen. Noen som har råd å komme med? Mvh. Bordy.. Endret 15. desember 2006 av Bordy Lenke til kommentar
ABautz Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Litt tungvindt, men funker :-) Offline NT Password & Registry Editor Alexander Lenke til kommentar
norbat Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hva med å logge på som administrator fra sikker modus for deretter å forandre passord for din bruker? Lenke til kommentar
Bordy Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Litt tungvindt, men funker :-) Offline NT Password & Registry Editor Alexander 7511021[/snapback] Har prøvd denne, men når jeg lister diskene kommer det ikke opp noe. Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Start i sikkerhetsmodus med kommandolinje. Skriv så inn følgende NET USET PASSORD Der USER erstattes med brukerkontoen du vil endre passordet på. Og PASSORD er passordet du vil bruke. EVT. NET USER For å se hvilke brukerkontoer som er der. NET brukerkonto * for å få endre passord. Har ikke prøvd dette selv, men har en tanke om at du kanskje kan gjøre det samme fra "Recovery console" fra Windows XP cd'en. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Tipper at passordet er "riktig" men er tastet inn med NUM-LOCK aktivert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå