-Gripen- Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hei. Har tenkt på å kjøpe ny datamaskin, men trenger litt hjelp til det... Har et foreløpig oppsett her: Kabinett: Antec Sonata II Hovedkort: MSI K9N Diamond Prosessor: AMD Athlon 64 3800+ 2,4GHz Harddisk: Western Digital Caviar 250GB 7200 RPM DVD-brenner: NEC DVD-brenner Tror også jeg skal ha et Logitech Z-5500. Hva syns dere om dette? Fra før har jeg tastatur og skjerm, men trenger hjelp til å finne mus, skjermkort og minne. Vil helst ikke bruke mer enn 1300 kr på skjermkort, og ikke mer enn 1000 kr på RAM. Vil ha en allround-mus, ikke dyrere enn 425 kr. Det blir ikke handel før på nyåret en gang, da har kanskje prisene på noen produkter sunket litt også Satser på litt hjelp fra noen som kan det her Lenke til kommentar
Saviorself Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Vist du har søtte en maksimal grense på hvor mye du ville brukt hadde det vært lettere å hjelpe med oppsette. Selv ville jeg lakt i en slant mere i prosessor. men det spørs jo av hva du skal bruke pcen til. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Denne skal holde. tror du m¨ha mere ram, kabinett og psu men... synes nå sette er et mye bedre valg Lenke til kommentar
-Gripen- Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Hvis vi sier maksimalt 7500 kr. PCen skal hovedsaklig være all-round, men alikevel klare å kjøre nye spill bra. Det første skjermkortet jeg tenkte på var gode, gamle 9800 Pro, men det fins jo ikke i PCI-Express Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 se på mitt oppsett. ta et Asus P5B hvis du skal klokke, ellers er denne bra til den cpu`èn mere ram m til for deg. sjermkortet er fryktelig bra til prisen så det ambefaler jeg Lenke til kommentar
-Gripen- Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Neh, er ikke noe interessert i det oppsettet der. Vil helst ha det sånn som jeg satt det opp selv. Men trenger hjel ang. skjermkort og RAM. Kan selvsagt komme med kommentarer til oppsettet, og evt. utbyttinger med andre lignendes deler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå