-KooPa Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Har kikket meg grønn på nettsider, butikker, tester og sliter litt med å finne den rette tv'n. Har kikket mest på LCD da jeg har vært litt opphengt i at Plasma'n kan bli ødelagt av å fraktes liggende. Tenker da også på når vi en gang skal flytte, om vi kan være uheldige da. Men har nå begynt å tenke at en tv til 15.000,- behandler vi uansett meget forsiktig. Har egentlig ikke sett meg ut noen favoritter, men vil gjerne at den skal være sort. Det blir mest tv-titting (analog kabel-tv) naturlig nok, så blir det en del pc-bruk (spill og hd-tv serier) og en del dvd film. Har hørt at innbrenning ikke lenger er et problem på plasma, at det finnes en innstilling for å fjerne innbrenningen hvis det skulle skje. Vet ikke hvor sant det er. En jeg kjenner sier at Sony burde jeg ikke kjøpe pga jeg har analog kabel-tv. Han sier at det blir dårlige bilder på kabel-tv'n. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Har mest lyst på en tv av en kjent produsent, men alle tips mottas med takk. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 ser at komplett selger LG plasma 50" til 14995,- uten høyttalere (36 mnd. garanti)..... syns du får mye for pengene..... når det gjelder analog kabel TV, så uansett hvilken merke/type du kjøper blir det ikke det samme når du har digital kabel/parabol sendinger..... Lenke til kommentar
marama Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Jeg valgte LG 42PC1R. en av de beste i denne prisklasse,svart er den også. pris 12990,- med 48 mnd garanti, hos netonnet Endret 16. desember 2006 av marama Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 ser at komplett selger LG plasma 50" til 14995,- uten høyttalere (36 mnd. garanti)..... syns du får mye for pengene..... når det gjelder analog kabel TV, så uansett hvilken merke/type du kjøper blir det ikke det samme når du har digital kabel/parabol sendinger..... 7510953[/snapback] Ja jeg så komplett selger denne nå til en fantastisk pris. "må" vel nesten gå for denne. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319652 Har kjøpt Samsung sin 40". Venter bare på den. Var den jeg kom fram til etter iherdig leting. Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Har egentlig ikke sett meg ut noen favoritter, men vil gjerne at den skal være sort.Det blir mest tv-titting (analog kabel-tv) naturlig nok, så blir det en del pc-bruk (spill og hd-tv serier) og en del dvd film. En jeg kjenner sier at Sony burde jeg ikke kjøpe pga jeg har analog kabel-tv. Han sier at det blir dårlige bilder på kabel-tv'n. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Kan kanskje hende at det blir slutt på analoge sendinger hos kabelleverendøren din snart? Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Kan kanskje hende at det blir slutt på analoge sendinger hos kabelleverendøren din snart? 7515102[/snapback] :!: ja det er lov å håpe. Men tror ikke det er så stor sjangse for det, bor litt utpå landet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå