Sensurert Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Hvor fant du detta? Er det værste je har hørt, haha Endret 15. desember 2006 av Impetus. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Okay, nå ble jeg serriøst kvalm. ÆSJ ÆSJ ÆSJ!! Håper at det ikke er sant ass :< Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Det er ikke sant. Btw, hentet fra den gamle tråden "Bare _ett_ lite problem med den storyen der - hvis hun døde, åssen visste de hva hun følte på morgenen?" Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Det er ikke sant. Btw, hentet fra den gamle tråden "Bare _ett_ lite problem med den storyen der - hvis hun døde, åssen visste de hva hun følte på morgenen?" 7511017[/snapback] "Du kan sikkert forestille seg hvilke smerter hun hadde da hun våknet om morgenen og fødte godt over 1000 reker på badet....!" Det er det eneste som står om neste morgen. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jaja, var ikke meg som stilte spm. men men Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Det er ikke sant. Btw, hentet fra den gamle tråden "Bare _ett_ lite problem med den storyen der - hvis hun døde, åssen visste de hva hun følte på morgenen?" 7511017[/snapback] "Du kan sikkert forestille seg hvilke smerter hun hadde da hun våknet om morgenen og fødte godt over 1000 reker på badet....!" Det er det eneste som står om neste morgen. 7511050[/snapback] En morgen ved 5-tiden våknet 22 år gamle Susan deLucci fra Kittery, Maine (USA altså) med et smertelig behov for å urinere. Først trodde hun at hun hadde diaré, men da hun sto opp av sengen, skjønte hun at dette var et urinveisproblem. Det var veldig likt følelsen av å ha diaré, men det var galt hull. Hun vaklet ut på badet og i det hun satte seg ned på skålen gir hennes vagina fra seg den høyeste og mest forferdelige fjertelyden noen har hørt. I paralyserende smerte blir frøken deLucci sittende og presse og kreste ut en sviende strøm av skitt og slam mens hun klamrer seg til klosettskålen så knoklene er helt kritthvite. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Hørte den reke-historien på et amerikansk talkshow for 10 år siden..tror det er bare en tullete vandrehistorie. Satt personen som skriver artikkelen på badet og så på mens hun satt i denne "ubeskrivelige smerten og klemte så knoklene var hvite"? Endret 15. desember 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Det der er noe av det mest avskyrlige, ekleste, rareste jeg noen gang har hørt... 7510871[/snapback] Neida.. Dette er antakeligvis det mest avsylige, ekle og rare du noen kan har hørt: Visstnok en sann historie dette også! 7511000[/snapback] Småtteri. Les Chuck Palahniuks Guts. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Her er forresten en versjon av homohistorien, lest på et amerikansk radioshow "Johnboy & Billy". Dødsbra lest. http://www.youtube.com/watch?v=w9PoMPXvfkM Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Zeph: Det kan være dramatisering av hvordan de regnet med at hun hadde det. Men, nå virker det som jeg kjemper for at det der er sant :!: . Nei, jeg tror at det godt kan være noe som er skrevet på tull. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Det er bare tull. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 vandrehistorie kalles dette, hørte den vel første gangen når jeg var ganske liten. Typ 8-10 år... Altså godt over 10 år siden... Jeg tror dette er en sak for mythbusters... Lenke til kommentar
Axes Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hahahahahah! =D Håper det finns bilder! Lenke til kommentar
RuneScape_Spilleren Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Håper seriøst dette ikke er sant... Jeg har spybollen her fra i sta... (Har vært syk i dag og dette gjorde vondt til værre) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Her er Snopes sin isde på det http://www.snopes.com/risque/juvenile/lobster.htm - Faaaaaake Lenke til kommentar
Champ Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Åpenbart falsk, og de smører vel litt tykt på Sjokkert stirret legen på dyret som lå på gulvet på det flislagtebaderomsgul vet i en saus av gjørme. Det er en liten reke og den ligger på gulvet og gisper etter vann mens den spreller fram og tilbake. Den forskrekkede legen kjente kvalmen bre seg og snudde seg mot klosettet for å kaste opp. Skal nok mer enn som så til for å vippe en lege av pinnen. De har nok sett det meste og har mager av stål. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 haha......wtf, hummer??+ :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 haha......wtf, hummer??+ :!: :!: :!: 7511601[/snapback] tja.. fungerer vel som batteriløs dildo.. men må da finnes grenser Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 http://www.frinktank.com/the-science-of-ge...ath-by-a-horse/ Lenke til kommentar
neadii Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Utrolig ekkelt det må være å ha en hummer i vaginaen :puke: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå