Gå til innhold

Tekst blir uskarp - MOV, H264 - Progessive?

Anbefalte innlegg

Hei

Jobber med et prosjekt i Adobe Premiere 2, som også har litt bevegende tekst for å dele opp sekvensene. Nå har det seg slik at denne bevegende teksten blir ganske dårlig, uten spesielt skarpe kanter.

Bruker:

QuickTime

H264

Har prøvd med både Progessive og Deinterlaced. Vet også at det ikke er selve kilden som er problemet. Kanskje er det noe galt i importeringen?

Prosjektet er litt hemmelig, så jeg deler ikke ut lenke nå, men noen som har peil på hva det kan være?

Endret av Ultrag
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg reknar du skal leggja videoen på nett, sidan det er H.264 du bruker. Videoar på nettet bør (skal) vere progressive uansett.

Gjorde litt rask testing med ein tekst laga i Premiere Elements – kvit tekst på svart bakgrunn. Ut frå innlegget ditt kan det virke som om teksten din er laga i eit eksternt program. Om det gjer noko veit eg ikkje, men du kan no seie kva program, kva format teksten (biletet) er i, og oppløysning.

Testinga (som kanskje ikkje var den mest inngåande, men likevel) viste at høgare bitrate kan utgjere ein stor forskjell – naturleg nok. Likevel var det som gav mest utslag bruken av Quick Time Pro til komprimering. Der kan ein mellom anna bruke multipass koding for å få betre kvalitet (er usikker på om det er mogeleg frå PPro). QT Pro koster 250kr frå Apple Store.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...