Gå til innhold

Saitek Eclipse skaper lagg

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har nettopp kjøpt meg tataturet Saitek Eclipse men det første jeg merket etter å ha plugget det var at Windows jobbet tregere. Jeg mistenkte ikke tastaturet, jeg begynte heller å spille. Men der var det plutselig masse lagg, så jeg tok ut Saitek tastaturet og plugget i det gamle, og da forsvant all laggen. Så jeg gikk på Saiteks hjemmeside for å se om det var noen drivere jeg trengte til tastaturet, men det sto bare at alle Eclipse tastaturene ikke trengte noen driver. Hva kan være feilen? Jeg betalte 500 kroner fore dette, vil ikke at det skulle være bortkastet.

Takker for svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg har nettopp kjøpt meg tataturet Saitek Eclipse men det første jeg merket etter å ha plugget det var at Windows jobbet tregere. Jeg mistenkte ikke tastaturet, jeg begynte heller å spille. Men der var det plutselig masse lagg, så jeg tok ut Saitek tastaturet og plugget i det gamle, og da forsvant all laggen. Så jeg gikk på Saiteks hjemmeside for å se om det var noen drivere jeg trengte til tastaturet, men det sto bare at alle Eclipse tastaturene ikke trengte noen driver. Hva kan være feilen? Jeg betalte 500 kroner fore dette, vil ikke at det skulle være bortkastet.

Takker for svar. :)

7510540[/snapback]

Hvordan lagg er det du mener, fryser seg opp idet du sitter å spiller?

Endret av hølands_gutt
Lenke til kommentar

Jeg har samme tastatur og har aldri opplevd det du beskriver. Jeg har tømt et helt glass vann i tastaturet. Jeg har slått på det, ingenting ser ut til å drepe dette tastaturet. Det er et meget solid og bra tastatur. Anbefales. Jeg skal forresten prøve ut Saitek Eclipse II versjonen neste gang.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...