HaxyQ Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hei. Jeg har nettopp kjøpt meg tataturet Saitek Eclipse men det første jeg merket etter å ha plugget det var at Windows jobbet tregere. Jeg mistenkte ikke tastaturet, jeg begynte heller å spille. Men der var det plutselig masse lagg, så jeg tok ut Saitek tastaturet og plugget i det gamle, og da forsvant all laggen. Så jeg gikk på Saiteks hjemmeside for å se om det var noen drivere jeg trengte til tastaturet, men det sto bare at alle Eclipse tastaturene ikke trengte noen driver. Hva kan være feilen? Jeg betalte 500 kroner fore dette, vil ikke at det skulle være bortkastet. Takker for svar. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hmm, rart. Har selv dette tastaturet og har ikke opplevd noe av det du beskriver. Har vel heller ikke hørt om noen som har det før. Har du en annen USB-port du kan prøve? Hvis det ikke funker så er det vel bare å returnere tastaturet og få et nytt? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Hei.Jeg har nettopp kjøpt meg tataturet Saitek Eclipse men det første jeg merket etter å ha plugget det var at Windows jobbet tregere. Jeg mistenkte ikke tastaturet, jeg begynte heller å spille. Men der var det plutselig masse lagg, så jeg tok ut Saitek tastaturet og plugget i det gamle, og da forsvant all laggen. Så jeg gikk på Saiteks hjemmeside for å se om det var noen drivere jeg trengte til tastaturet, men det sto bare at alle Eclipse tastaturene ikke trengte noen driver. Hva kan være feilen? Jeg betalte 500 kroner fore dette, vil ikke at det skulle være bortkastet. Takker for svar. 7510540[/snapback] Hvordan lagg er det du mener, fryser seg opp idet du sitter å spiller? Endret 19. desember 2006 av hølands_gutt Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg har samme tastatur og har aldri opplevd det du beskriver. Jeg har tømt et helt glass vann i tastaturet. Jeg har slått på det, ingenting ser ut til å drepe dette tastaturet. Det er et meget solid og bra tastatur. Anbefales. Jeg skal forresten prøve ut Saitek Eclipse II versjonen neste gang. Lenke til kommentar
edds Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg har akkurat det samme problemet som trådstarter, så jeg bumper denne tråden isteden for å lage en ny, Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
edds Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Redigert: Dobbeltpost Endret 6. februar 2007 av edds Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 solgte tastaturet, ikke noe mer av mitt problem, men hørte det er faktisk 3 år garanti på det, bare levere inn da! Lenke til kommentar
edds Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Fant ut av problemet igår - eller, rettere sagt, jeg fant en vei rundt det. Byttet USB-inngang, og alt går som smurt. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Har det sjøl, ingen problemer her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå