Gå til innhold

Hjelp til IP-Banning fra Piczo side

Anbefalte innlegg

Som sagt, vanlig folk kan ikke spore en IP. Det er ikke lov. Politiet må isåfall ringe personens internett-leverandør, be om utskrift av loggen deres, og deretter få sporet personen (han har jo navn/adress osv registrert i abonnementet sitt).

Men du og jeg kan ikke finne slikt ut. Heller ingen "hacke"-tools.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tydelig at mange har kommet hjem fra en fest :hrm:

7511469[/snapback]

Hva mener du, nigg?

Jeg har sittet her hele kveld, har ikke vært på fest jeg.

7511486[/snapback]

Second that! Men for all del, hvis noen har en god løsning på hvordan man kan banne noen fra piczo er det på tide å brøle ut, annbefaler å bruke eller noe annet slik at folk faktisk merker at det ikke er kødd! :!:

EDIT: Tror ikke det er mulig fra piczo bare slik at du vet!

Les hva jeg har skrevet tidligere, lag en ny side i HTML/PHP med ipban script, piczo er no-no på forumet! :p:tease:

Endret av Yaricks
Lenke til kommentar
Det er en som skriver så mye stygt på hjemmesiden min så jeg vil IP-Banne han. Problemet er at jeg ikke vet hvordan. Noen som vet?

7510483[/snapback]

1: Du har Piczo. Er 99.99 % sikker paa at du har ingen som helst mulighet for aa banne en ip-adresse.

2: Du har Piczo. Det er som regel bare fjortiser som henger der. Skrive stygt i en gjestebok er fjortis.

3: Du har Piczo!

Fjern hele Piczo-siden foer du gjor deg selv til narr.

Edit: en av mange leifer for tiden.

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Det er en som skriver så mye stygt på hjemmesiden min så jeg vil IP-Banne han. Problemet er at jeg ikke vet hvordan. Noen som vet?

7510483[/snapback]

1: Du har Piczo. Er 99.99 % sikker paa at du har ingen som helst mulighet for aa banne en ip-adresse.

2: Du har Piczo. Det er som regel bare fjortiser som henger der. Skrive stygt i en gjestebok er fjortis.

3: Du har Piczo!

Fjern hele Piczo-siden foer du gjor deg selv til narr.

Edit: en av mange leifer for tiden.

7511522[/snapback]

Hmm... Skal vurdere guiden til "Delete others guestbook messages"

Endret av RuneScape_Spilleren
Lenke til kommentar

Serriøst! Hva med å fjerne hele forbanna gjesteboka hvis det bare er kødd i den?

EDIT: Gidder ikke å skrive ny post så dette er til innlegget under!

God idè! *Skrive dem i den store tråden over nominasjoner til gullkorn*

Endret av Yaricks
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...