Bytex Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Som sagt, vanlig folk kan ikke spore en IP. Det er ikke lov. Politiet må isåfall ringe personens internett-leverandør, be om utskrift av loggen deres, og deretter få sporet personen (han har jo navn/adress osv registrert i abonnementet sitt). Men du og jeg kan ikke finne slikt ut. Heller ingen "hacke"-tools. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Tydelig at mange har kommet hjem fra en fest 7511469[/snapback] Hva mener du, nigg? Jeg har sittet her hele kveld, har ikke vært på fest jeg. Lenke til kommentar
RuneScape_Spilleren Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Eneste jeg er ute etter er en IP-BANNER som banner IP'er fra siden min! Lenke til kommentar
RuneScape_Spilleren Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Tydelig at mange har kommet hjem fra en fest 7511469[/snapback] Hva mener du, nigg? Jeg har sittet her hele kveld, har ikke vært på fest jeg. 7511486[/snapback] Jeg mener siden mange er så usæriøse... Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Tydelig at mange har kommet hjem fra en fest 7511469[/snapback] Hva mener du, nigg? Jeg har sittet her hele kveld, har ikke vært på fest jeg. 7511486[/snapback] Second that! Men for all del, hvis noen har en god løsning på hvordan man kan banne noen fra piczo er det på tide å brøle ut, annbefaler å bruke eller noe annet slik at folk faktisk merker at det ikke er kødd! :!: EDIT: Tror ikke det er mulig fra piczo bare slik at du vet! Les hva jeg har skrevet tidligere, lag en ny side i HTML/PHP med ipban script, piczo er no-no på forumet! Endret 15. desember 2006 av Yaricks Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Jeg kan være 24/7 vakt for siden din som sletter alle useriøse meldinger, alt du trenger å gjøre er å gi pass og nick Endret 15. desember 2006 av DNA Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Det er en som skriver så mye stygt på hjemmesiden min så jeg vil IP-Banne han. Problemet er at jeg ikke vet hvordan. Noen som vet? 7510483[/snapback] 1: Du har Piczo. Er 99.99 % sikker paa at du har ingen som helst mulighet for aa banne en ip-adresse. 2: Du har Piczo. Det er som regel bare fjortiser som henger der. Skrive stygt i en gjestebok er fjortis. 3: Du har Piczo! Fjern hele Piczo-siden foer du gjor deg selv til narr. Edit: en av mange leifer for tiden. Endret 15. desember 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 De to siste her tok bare kaka!! Nice DNA og Ustedalen! Etter min mening, beste innleggene i denne uka! :!: :!: Lenke til kommentar
RuneScape_Spilleren Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Det er en som skriver så mye stygt på hjemmesiden min så jeg vil IP-Banne han. Problemet er at jeg ikke vet hvordan. Noen som vet? 7510483[/snapback] 1: Du har Piczo. Er 99.99 % sikker paa at du har ingen som helst mulighet for aa banne en ip-adresse. 2: Du har Piczo. Det er som regel bare fjortiser som henger der. Skrive stygt i en gjestebok er fjortis. 3: Du har Piczo! Fjern hele Piczo-siden foer du gjor deg selv til narr. Edit: en av mange leifer for tiden. 7511522[/snapback] Hmm... Skal vurdere guiden til "Delete others guestbook messages" Endret 15. desember 2006 av RuneScape_Spilleren Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Serriøst! Hva med å fjerne hele forbanna gjesteboka hvis det bare er kødd i den? EDIT: Gidder ikke å skrive ny post så dette er til innlegget under! God idè! *Skrive dem i den store tråden over nominasjoner til gullkorn* Endret 15. desember 2006 av Yaricks Lenke til kommentar
RuneScape_Spilleren Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 De to siste her tok bare kaka!! Nice DNA og Ustedalen! Etter min mening, beste innleggene i denne uka! :!: :!: 7511537[/snapback] Fint for dem! Nominer dem til årets komiker or sumthing! I dont give a shit... Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hva med å faktisk slette piczo siden din? Så slipper vi stakkars forumbrukere å høre mase om hvor dårlig det er. Lenke til kommentar
RuneScape_Spilleren Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Hva med å faktisk slette piczo siden din? Så slipper vi stakkars forumbrukere å høre mase om hvor dårlig det er. 7511555[/snapback] Jeg har ikke mast om at piczo er dårlig Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Stengt etter trådstarters ønske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg