mpitof Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (Jeg har brukt malen, selvsagt) Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja, noe som ligner litt på SE-telefoner som Z520i el. - trenger ikke noe "voldsomme" greier... -GPRS: Ja -EDGE: Nei -Email klient: Gjerne, men ikke nødvendig Form: -Ikke så veldig farlig, men helst "klassisk". -Vekt: Uvesentlig -"Støt/sprut/støv-sikker": Så lenge den tåler en støyt, er det greit. Skjerm: Fargeskjerm -Størrelse på skjerm: Uvesentlig, men gjerne litt større enn "de gamle Nokia-telefonene". -Touchscreen: Nei Pris: Så billig som mulig. Se utdyping nederst. UTEN ABONNEMENT. Diverse: -Merke: Helst Sony Ericsson. -Kamera: Kjekt med et kamera, men egentlig uvesentlig... -Videokamera: Kjekt med et videokamera, men uvesentlig dette også.. -Symbian: Nei -Infrarød port: Helst. -Blåtann (Bluetooth): Helst, men ikke nødvendig hvis det er IR. -Internminne: Tja... Ikke så veldig farlig, men ett 10MB er greit. -Minnekort?: Nei. -MP3: Gjerne, men ikke nødvendig. -Radio: Uvesentlig -UMTS: Nei -Triband: Nei -wLAN: Nei. - Mulighet for GPS: Nei. -Batterilevetid: Litt viktig. Bør vare minst ett par dager med "normalt" bruk. -Grunnen til at jeg skal ha ny mobil er rett og slett at min 1 år gamle Z520i har blitt litt røft behandlet , og skjermen er såpass ødelagt at jeg har større problemer med å skrive og lese meldinger mm. Dessuten er lyden noe "herpet" etter kontakt med vann... Derfor trenger jeg en mobil jeg kan: -Ringe med -Sende SMS med -Bruke som vekkeklokke -"Planlegge med"; kalender, notater etc. -Ha noen få bilder på. Kamera er kjekt, men ikke nødvendig. Kort sagt er jeg ute etter en praktisk, billig mobil under 1000-lappen (hvis mulig) som har gode knapper og ett lett menysystem. Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå