CCola Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Ønsker jeg hadde en hagle så jeg kunne dra rundt å drepe alle idiotene som bor her i Norge for det begynner serriøst å bli for mange av de nå. Kan jeg bli med? Og kan jeg velge den første idioten? Da må du iallfall ta selvmord.. Endret 15. desember 2006 av Ilsaldur Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 hehe kanskje ikke noe voldsomt bra gullkorn men absolutt EID Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Gullkornene her blir jo dårligere og dårligere... Lenke til kommentar
drugis Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Gullkornene her blir jo dårligere og dårligere... 7535610[/snapback] enig med det. er jo saann som vi i kameratgruppa mi komemr paa aa si dagligt. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Det er person i quote 1 0g 3 som blir eid her, virker som han ikke skjønner ironien til person 2. Men på den annen side, kanskje ikke jeg skjønner den igjen.. Lenke til kommentar
-Koenigsegg- Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Det er person i quote 1 0g 3 som blir eid her, virker som han ikke skjønner ironien til person 2. Men på den annen side, kanskje ikke jeg skjønner den igjen.. 7579952[/snapback] Virker at det er som du sier, at person nr 2 vil skyte person nr 1... Så person 1 blir eid! Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hoho, as eid as my avatar Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) *** I reglene for gullkorn, står det at det er ikke tillatt å identifisere de som er havnet herunder. Lenke til den opprinnelige tråden er derfor fjernet *** Endret 12. januar 2007 av Patience Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Nå var du jammen smart, i tillegg har du lagt inn innlegg uten noe i, unntatt en link og en smily. SO6 er place #1 på forumet for å bli uthengt. Du har selv blitt uthengt latterkongen, så ikke lek kul ved å henge ut andre. Gullkorn kvaliteten synker for hver dag som går, slik som resten av forumet. Til og med HW kategorien går dundas. *** quote fjerner *** Endret 12. januar 2007 av Patience Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Det er jo fult mulig og søke etter den opprinnelige tråden.. Kopy and paste... Husk " tegn på slutt og start i txt'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå