Beyma Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg har lagt ut bilder av kassa som vedlegg.. Sorry for rotet.. hehe, men som dere ser er det et ganske kjedelig kabinett.. Er det noen som kanskje vil lage en sketchup eller noe.. Har et par neon lys og et par vifter med led lys pluss at det er tre led lys forran. Vil gjerne ha pleksi glass på siden. Takk for hjelp den som gidder... Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Skaff en glassplate og kjøp noen UV lys, NEON lys og noen fancy vifter, så kan du tushe på glasset: "ditt nickname" Det hadde blitt fett Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 tipper du er fjortiss :!: Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Fjortiss.. Hva faen?? jeg er 17.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Hva med å kutte ut nicket ditt i døra og bare matte plexien? Hva i all verden mener du med diverse kasse modifikasjoner? Hvorfor ikke bare skrive modifikasjoner?! Endret 15. desember 2006 av Klekkus Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 case mods = kassemodifikasjoner hehe way to go... kan bli pent dette... i første omgang ville jeg ha satt inn lexan og gravert en fet logo (jeg elsker gravering) hehe... var også en god ide, det som klekkus sa med å kappe ut nicket og froste lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå