Gå til innhold

Elendig service av PS data!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Du har vel ikke 2*512MB DDR(1) TwinMos minnebrikker? Vet akkurat disse sliter på svært mange hovedkort, og disse brikkene er noen av de mest vanlige her til lands. 256MB brikkene er mindre kresen.

 

Hvis selger tester disse, virker de helt fint (blir som oftest testet i egne RAM-testere), men sammen med akkurat ditt hovedkort kan det bli problemer.

 

Kom selv inn i dette problemet og fant da ut at mange andre slet med disse  :cry:

Byttet brikker til annet merke. Voila.

 

Mvh

Kjetil

7512452[/snapback]

 

psdata fører ikke TwinMos. de fører Geil og apacer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff.... Du har nok vært utrolig uheldig med denne maskinen. Mest sannsynlig er det noen komponenter som ikke trives sammen.

 

PSData er den butikken som har gitt meg best service uten sammenligning. ALDRI noen problemer med dem og det høres ut som om de har vært mer enn grei nok med deg.

 

Du har nok bare vært fryktelig uheldig med valg av komponenter/produkter her...

Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig her. PSdata virker fra OP's egen forklaring å ha strukket seg så langt som de skulle hvis maskinen faktisk er selvbygg.

 

Det er synd når du løper borti problemer med selvbygg, men det er en risiko du må ta når du velger å gjøre ting selv. Ikke gjør det ved midnre du vet du kan håndtere et worst-case scenario, slik som flere defekte deler.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...