NgZ Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Noen ganger tar jeg et hint veldig kjapt, og noen ganger tar det laaaaang tid/jeg tar ikke hintet i det hele tatt. Man vil jo helst ikke risikere å ta et hint som egentlig ikke er noe hint, derfor hender det jeg spiller treg så jeg får en liten tenkepause. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg er egentlig ganske dårlig til å ta tips og tegn osv., spesielt når man prater om hverandre og kjærlighet og slikt. Uansett, trodde jenter var inne for likestilling jeg, i allefall de i klassen. Dog oppfører de seg ikke slik... Uansett, for min del hadde det vært bedre om jenta kunne hintet litt så jeg oppfatter det, for jeg suger i å ta initaivet. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Forige dama mi tok altid intiativ:D Var veldig deilig å "slappe" litt av i forrhold til andre gangene der jeg måtte ta intiativ:P Vanskelig å forklare Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Det fins jo jenter som tar initiativ og er dominerende, og gutter som liker det og...! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 En del av de guttene jeg kjenner sier at de er dårlige til å ta hint. Sikkert ganske individuelt, men. Ossen er det med dere her? 7516570[/snapback] Jeg tar ingen hint, mulig det er jeg som er dårlig, men jeg velger å tro at det er jenter som er dårlig til å gi hint. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg tror jeg er ganske flink til å ta initiativ, men det kan jo være litt skummelt.. Tror det er derfor mange jenter nøler med det. De er redde for å bli avvist. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg tror jeg er ganske flink til å ta initiativ, men det kan jo være litt skummelt.. Tror det er derfor mange jenter nøler med det. De er redde for å bli avvist. 7521134[/snapback] Risikoen for oss gutter er jo ikke noe mindre, men vi må vel bare 'manne' oss opp. Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 At gutter suger på å ta hint fra jenter er tilnærmet faktum. I noen tilfeller skyldes det at de rett og slett ikke oppfatter hintene, og i mange tilfeller skyldes det at vi "underdriver" hintene, vil ikke innbille oss noe osv. Enkleste måten å få en gutt til å forstå noe på: Direkte tale. Er ikke _så_ mange i historien som har dødd av å si "Jeg liker deg, jeg".. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 At gutter suger på å ta hint fra jenter er tilnærmet faktum. I noen tilfeller skyldes det at de rett og slett ikke oppfatter hintene, og i mange tilfeller skyldes det at vi "underdriver" hintene, vil ikke innbille oss noe osv.Enkleste måten å få en gutt til å forstå noe på: Direkte tale. Er ikke _så_ mange i historien som har dødd av å si "Jeg liker deg, jeg".. 7521385[/snapback] Jeg liker deg Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg, for min del, tar aldri hint.. Av prinsipp.. Vil man meg noe, får man da søren klype meg si det rett ut... Lenke til kommentar
nerval Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Funnet ut at jeg ikke gidder ta initiativ selv lenger.. Vil de ha meg, får de ta litt initiativ selv også.. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Funnet ut at jeg ikke gidder ta initiativ selv lenger.. Vil de ha meg, får de ta litt initiativ selv også.. 7523377[/snapback] Vil du ha henne nok, tar du initiativ. Vil hun ha deg nok, gjør hun også det. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Tja, jeg synes faktisk det er gøy om jenta tar initativ jeg! Jeg har ikke så jævlig mye erfaring med jenter og kan godt ta initativ, men jeg har opplevd mye dritt hittil i livet, ikke bare med jenter men sånn generelt. Så jeg tror jeg faktisk har litt vanskeligheter for å ta initativ. Er bare søtt om jenta faktisk tar initativ. Og hun må gjerne si ting rett ut istedenfor å gå rundt i grøten. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Noen ganger tar jeg et hint veldig kjapt, og noen ganger tar det laaaaang tid/jeg tar ikke hintet i det hele tatt. Man vil jo helst ikke risikere å ta et hint som egentlig ikke er noe hint, derfor hender det jeg spiller treg så jeg får en liten tenkepause. 7516597[/snapback] Så rett som det kan bli sagt, hvertfall i mitt tilfelle. Når det kommer til meg, liker jeg å ta initiativ, men bruker tid på det, for å være så godt som sikker på at jeg ikke blir avvist. Endret 17. desember 2006 av TeggY Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg er flink til å gå for fort fram. Jævlig flink egentlig. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Funnet ut at jeg ikke gidder ta initiativ selv lenger.. Vil de ha meg, får de ta litt initiativ selv også.. 7523377[/snapback] Enig med deg. Lenke til kommentar
buskbjørn Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg tror egentlig de fleste gutter faktisk tar opp hintene fra jentene ganske så raskt, men at vi av en eller annen grunn allikevel blir usikkre og lar det gå en stund til før vi helt "skjønner det". Virker som om jenter liker litt iniativtagene gutter ja Dessverre er ikke det tilfellet for meg til vanlig, men med litt hjelp fra alkohol blir jeg veeeldig iniativtagene og ser også at dette gir resultater! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Tar som regel hintene, men blir alt for passiv. Jeg vil ikke virke for frempå. I det siste, derimot, har jeg vært en god del frempå og det ser ut til å gi resultat. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) -------------------------- Endret 27. mars 2011 av BrokenTomato Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg syns det er viktig at begge kan og klarer å ta initiativ til ting. Ellers blir det fort som du sa.. den ene blir litt "lat" og trenger aldri å gjøre det. For meg bør det gå begge veier, hvertfall i et forhold Gi og ta (få? ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå