dup Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Hei! Fikk plutselig kjøpe-ånden over meg i disse juletider... men til meg selv da! Skal handle noe småtteri på Netshop, så fant ut at jeg kanskje like godt skal spe på med litt ram til den bærbare. (hadde tenkt til å gjøre det uansett, men vente til sommeren). Så da lurer jeg på; hva burde jeg kjøpe? Sitter med denne laptoppen: Asus F3Ja Håper jeg kan få litt rask hjelp, for tenkte å handle i løpet av kvelden! Edit: Glemte å si at jeg skal ha 1 GB til, for jeg har èn fra før Endret 15. desember 2006 av dup Lenke til kommentar
dup Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Ok, har nå funnet ut hvilken type jeg trenger, "DDR-2 SODIMM". Så da står valget mellom: Kingston eller: OCZ Hvilke av disse merkene burde jeg gå for? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Så lenge de er kompatible, gå for de billigste. Raskere RAM trenger man bare hvis man skal overklokke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå