neadii Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Jeg laget en tutorial siden noen folk på et forum lurte på hvordan man bruker Sony Vegas Quake. (Et script som gjør slik at du kan riste et klipp). Scriptet funker på Sony Vegas 5.0, 6.0 og 7.0. Last ned tutorial her. .rar filen inneholder: Tutorial i .wmv format, readme.txt og filene du trenger til selve scriptet, Vegas Quake. Endret 16. desember 2006 av neadii Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Nice, har lurt litt på dette. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Flott initiativ. Kan leggje til eit anna lite tips. Her er ein artikkel som seier litt om bruk av scripts generelt i Vegas: http://www.digitalproducer.com/articles/vi...le.jsp?id=33375 Redigert: Er vel litt off-topic dette, men likevel. Her er ei liste med sider med scripts, ein del av dei gratis. http://www.vasst.com/training/ScriptLinks.htm Endret 15. desember 2006 av incanus Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Fine linker incanus Edit: Jeg kan bekrefte at det funker i Sony Vegas 7.0 Endret 15. desember 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
neadii Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Incanus: www.vasst.com har mange fine scripts som er gratis, bra du postet linken til sida. Hadde helt glemt den. BigJackW: Har redigert nu. Edit: Takker for positiv respons. Endret 15. desember 2006 av neadii Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Fett! Har alltid brukt Vegas til videoredigering men har aldri brukt scripts Vet ikke om jeg bør være flau eller hva jeg bør.. Uansett.. Ville lage en parodi på In Flames - Trigger for lenge siden, og da lette jeg lenge etter en slik en effekt uten resultat! Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå