Gå til innhold

Transport Tycoon Deluxe vs. Industry Giant 2

Anbefalte innlegg

Går det ann å sammenlikne de to spillene det er opplyst i i overskriften?

Finnes det eventuelt noen spill av nyere dato som likner på TTDeluxe?

Fikk så lyst til å spille noe liknende etter å ha lest så mye om TTDeluxe de siste to dagene her på forumet :smile:

Mvh

Kim André Åsheim Aasen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TTD er et spill som har en grei varighet men IG2 tror jeg at du kan spille i en evighet . På TTD er det bare råstoffer du kan tjene penger på og passasjerer da. På IG2 må du transportere olje og slikt for å få knapper for deretter å få det slutt produktet du vil ha. Hvis du får satt deg inn i IG2 kan det bli bedre en TTD.. Uten tvil!!!!!

Håper alle er enige

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-20 19:28, skrev sara:

TTD er et spill som har en grei varighet men IG2 tror jeg at du kan spille i en evighet . På TTD er det bare råstoffer du kan tjene penger på og passasjerer da. På IG2 må du transportere olje og slikt for å få knapper for deretter å få det slutt produktet du vil ha. Hvis du får satt deg inn i IG2 kan det bli bedre en TTD.. Uten tvil!!!!!

Håper alle er enige

Jeg klarer ikke helt å sammenlikne spillene direkte, fokuset er jo egentlig et annet i IG2 enn i TTD. Men spillene har klare likhetstrekk, og hvis du likte TTD kommer du garantert til å like IG2 (og omvendt, TTD er jo faktisk ennå mulig å kjøpe hvis du leter litt). Jeg anbefaler alle som har interesse av slike spill å kjøpe IG2. Og hvis ikke spillbutikken i nabolaget har det, så mas på dem om det til de tar det inn - har lagt merke til at Jowood har utrolig dårlig distribusjon, i allefall i mitt distrikt.

Her er forresten en litt artig greie for de som liker TTD eller kunne tenke seg å prøve det: http://www.simutrans.cjb.net - en ny (og gratis) versjon av TTD laget av en fan. Har prøvd den og er ganske imponert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...