kaaasen Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Går det ann å sammenlikne de to spillene det er opplyst i i overskriften? Finnes det eventuelt noen spill av nyere dato som likner på TTDeluxe? Fikk så lyst til å spille noe liknende etter å ha lest så mye om TTDeluxe de siste to dagene her på forumet :smile: Mvh Kim André Åsheim Aasen Lenke til kommentar
nordlending Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 aner ikke...... har ikke prøvd ind.giant2 har bare ttdx...ttdx er utrolig morsomt da! har hørt ind.giant2 var blanding mellom capitalsim2 og ttdx så det må jo nesten være et kjempe spill :razz: men,men.....ttdx er jo en klassiker :wink: Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Voldsomt mange ttdx-relaterte tråder sm har poppet opp den siste uken da. Dette er den fjerde jeg ser. AtW Lenke til kommentar
sara Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 TTD er et spill som har en grei varighet men IG2 tror jeg at du kan spille i en evighet . På TTD er det bare råstoffer du kan tjene penger på og passasjerer da. På IG2 må du transportere olje og slikt for å få knapper for deretter å få det slutt produktet du vil ha. Hvis du får satt deg inn i IG2 kan det bli bedre en TTD.. Uten tvil!!!!! Håper alle er enige Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Joda... Jeg må vel nesten kjøpe meg Industry Giant 2 for å prøve da. Har blitt alt for mye FPS, RTS og slike spill på meg i det siste. Trenger et spill jeg kan slappe av litt med også. Takk für hjelpen folkens Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 jeg er ikke lei av ttdx ennå... for å gjøre ting klart: det var det første spillet jeg spilte, var vel i 97... men siden jeg nå er så gla i tt, burde jeg ta meg bryet å prøve å få tak i IG, evt IG2? :smile: Lenke til kommentar
ThaJaCkal Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Er det mulig å spille TTDX i WinXP? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Quote: Den 2002-11-20 19:28, skrev sara:TTD er et spill som har en grei varighet men IG2 tror jeg at du kan spille i en evighet . På TTD er det bare råstoffer du kan tjene penger på og passasjerer da. På IG2 må du transportere olje og slikt for å få knapper for deretter å få det slutt produktet du vil ha. Hvis du får satt deg inn i IG2 kan det bli bedre en TTD.. Uten tvil!!!!! Håper alle er enige Jeg klarer ikke helt å sammenlikne spillene direkte, fokuset er jo egentlig et annet i IG2 enn i TTD. Men spillene har klare likhetstrekk, og hvis du likte TTD kommer du garantert til å like IG2 (og omvendt, TTD er jo faktisk ennå mulig å kjøpe hvis du leter litt). Jeg anbefaler alle som har interesse av slike spill å kjøpe IG2. Og hvis ikke spillbutikken i nabolaget har det, så mas på dem om det til de tar det inn - har lagt merke til at Jowood har utrolig dårlig distribusjon, i allefall i mitt distrikt. Her er forresten en litt artig greie for de som liker TTD eller kunne tenke seg å prøve det: http://www.simutrans.cjb.net - en ny (og gratis) versjon av TTD laget av en fan. Har prøvd den og er ganske imponert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå