Bandidos-Pelle Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Heisann, Om filmen: Har i en liten stund nå drevet med en fragmovie som kun er fra kamper, OpenCup Infantry og andre PCW-er. Filmen er første del av to deler, andre del vil bli sluppet på nyåret en gang. Jeg beklager til alle som nekter å se annet enn førstepersonsfilmer, dette er en tredjepersonsfilm, rett og slett fordi jeg ikke "tør" spille med 30 FPS i kamper for xGx da dette går utover laget og meg selv. Btw, om dere ser noen nicks dere i filmen dere ikke visste var meg, så er det fakenicks. Last ned: The Infantry Noob - Part 1 Credits: Vil først og fremst takke en del folk som har bidratt til denne filmen. Hele xGx og spesielt en ekstremt stor takk til Gotos. Fyren har ikke bare skaffet seg webhotell med FRI trafikk, dvs. ikke noe limit på båndbredde, og han har gitt meg GRATIS tilgang 24/7 til å laste opp hva jeg enn måtte ville. Om ikke det var nok, så fikk jeg en Qpad Gamer Masterpad av ham for en snau uke siden, og har ikke vært mer fornøyd med en musematte noengang. To store :wub: :wub: til Gotos. Så vil jeg takke mange for moralsk støtte og redigeringshjelp med Vegas. Det er pattern, kurre, elexus og punkguy <3. Tusen takk. Shoutouts: #care, join and perform. EDIT: Må ta en liten shoutout til våres alle helt; rivo. :wub: Teh shissle ftw! Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Du, når man lager filmer...er det ikke for å vise en historie...ett poeng...en punch line? Dette er jo bare en fyr som spiller BF 2 som alle andre. Hva var det jeg skulle se her som skulle være morsomt/fasinerende/spennende. For jeg så desverre ikke noe. Gikk jeg glipp av noe? AKIRA Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Ikke noe annet enn at dette er fra kamper mot de aller beste spillerne i verden. Ikke noe mer. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg synes filmen var veldig bra! Jeg tror man må ha litt inngående kjennskap til spillet for å se "verdien" i denne filmen Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Litt av poenget blir jo borte av å se en dude løpe rundt i 3. person da, er jo omtrent like interessant som å specce noen public... Men sikkert bra til å være 3. person-fragmovie, aldri sett noe av det før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå