MindTooth Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Minner dere om at tråden omhandler Nintendo Wii, og ikke PS3. Holde dere til emnet! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Baaaah. Får ikke min Wii før enn i januar en gang. Jeg greier nok å vente, men er litt trist though! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Woot? Campa ikke du natt til 8.des.? Lenke til kommentar
hsds Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg vet om en i Norge som gleder seg over min gamle Wii til julaften Må ha penger til laptop til skolen.. kjipt kjipt men kjøper meg ny til våren.. - hsds Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Bare to dager igjen her. : D Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 håper jeg får Wii iløpet av uka og helst før jeg tar ferie på torsdag... hvis ikke blir det nok ikke wiit jul her nei Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Huff, var for sent ute med å bestillle... så det blir ikke noe Wii-eksperiment med foreldrene mine i jula. Synd, jeg så frem imot å prøvde det ut på dem. Lenke til kommentar
opsahle Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 None som vet noe mer om når i uken det kommer en ny ladning? Virker som om det har blitt bekreftet at det skal komme i det minste. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Baaaah. Får ikke min Wii før enn i januar en gang. Jeg greier nok å vente, men er litt trist though! 7530407[/snapback] Hmm? Campet ikke du på Fana da? Jeg vet om en i Norge som gleder seg over min gamle Wii til julaften Må ha penger til laptop til skolen.. kjipt kjipt men kjøper meg ny til våren.. - hsds 7530566[/snapback] Solgte du den? Fy og fy. Det må man jo ikke gjøre. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Har madammen bannlyst deg fra å røre wii'n din frem til julaften......slemt Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 None som vet noe mer om når i uken det kommer en ny ladning? Virker som om det har blitt bekreftet at det skal komme i det minste. 7533801[/snapback] EB Games i Tønsberg har allerede fått inn ny ladning, platekompaniet, elkjøp og ekspert vet jeg ikke noe om og SpaceWorld får inn på Onsdag eller Torsdag. Står som #3 i køen Men så var det cashen da.. Har ikke råd til ekstra Wiimote eller Zelda.. Hva skal jeg velge?? ... Det er jo egentlig julegave til småsøskna mine... Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Spaceworld får inn Wiis i morra. Ryktene sier at folk skal campe utafor Megastore. O_o Endret 20. desember 2006 av Dark_Nemesis Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Spaceworld får inn Wiis i morra. Ryktene sier at folk skal campe utafor Megastore. O_o 7542676[/snapback] Tar ikke Spaceworld imot forhåndsbestillinger? Mener å huske at den i Storgata, så er alle 50 maskiner forhåndsbestilt allerede. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Spaceworld får inn Wiis i morra. Ryktene sier at folk skal campe utafor Megastore. O_o 7542676[/snapback] Tar ikke Spaceworld imot forhåndsbestillinger? Mener å huske at den i Storgata, så er alle 50 maskiner forhåndsbestilt allerede. 7542834[/snapback] Synd for dem. Jeg har nemlig forhåndsbestilt. : D Lenke til kommentar
fAight Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Elkjøp i Sarpsborg får inn Wii imorra! Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Jeg må og vente til jul før jeg kan åpne min Wii, selv om jeg var med å sto i køen for å få en Wii utenfor Elkjøp i Stavanger sentrum( var faktisk nr.1 i køen ) Men må innrøme at det er lenge siden jeg har gledet meg så mye til jul Endret 21. desember 2006 av Marcelo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå