Vo0do0 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg er i den situasjon at madammen har kjøpt Wii til meg som julegave. Men jeg får ikke åpne den før julaften. Kom nettopp hjem fra byn med 1 stk. wiimote, 1 stk. nunchuk og 1 stk. Rayman Raving Rabbids. Dette er nok første gang på lenge jeg har gledet meg så sinnsykt til julaften. Flere her som har en wii liggende men som ikke får pakke den opp? Lenke til kommentar
Heales Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Selvkontroll mann...selvkontroll. Jeg stod selv i kø i drøssevis av timer utenfor Elkjøp 8. desember, og Wii-en jeg kjøpte ligger nå godt innpakket og venter på julaften. I det minste vet jeg at jeg får minst en gave jeg har lyst på når julaften kommer Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Selvkontroll mann...selvkontroll. Jeg stod selv i kø i drøssevis av timer utenfor Elkjøp 8. desember, og Wii-en jeg kjøpte ligger nå godt innpakket og venter på julaften. I det minste vet jeg at jeg får minst en gave jeg har lyst på når julaften kommer 7508998[/snapback] Hehe. Fruen har gjemt konsollen godt bort hjemme hos seg. Kunne ikke pakket den opp om jeg så ville. Det siste der er jo helt sant. Blir en flott jul, for uten at moren min kanskje ikke kommer seg hjem fra sykehuset.. Hun brakk ankelen og kneet etter å ha tråkket over med høghelte sko. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Da blir du nok ganske asosial i romjula? :!: Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 gleder meg ikke:( gledet meg i fjor da.. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg stod i kø sammen med en kompis som får sin Wii i julegave av foreldrene sine. Når jeg sier til han at jeg har spilt Zelda, så blir han bare mer og mer misunnelig I 1998 når Zelda Ocarina of Time kom, så var det jeg som måtte vente til julaften. I år er altså rollene byttet om Den gangen klarte han å "runne" spillet før meg, men nå har tiden kommet for at jeg skal ta hevn Flere som har interne konkurranser med kompiser på Zelda? Vi rusher ikke, så bruker gjerne lang tid. Må jo undersøke hele spillet Lenke til kommentar
fAight Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Fikk Wii'en som før-julspressang av madammen. Tror ikke hun hadde klart å hjemme den godt nok fra meg uansett Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 wow.. Eg begynner å bli skikkeleg lei desse wii ordspela... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Ja, det gjør wiirkelig jeg også....ehe Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 hehe, den var faktisk litt god Men seriøst, it's getting real old, real fast.... Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Wii dont care Lenke til kommentar
fAight Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Yes, you wiill! *stopper før advarselen banker på døra* Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Wii jeg gleder meg til å teste den konsollen. Hadde litt Nintendo 64 med Perfect Dark action i kveld, artig det, selv om det er så dårlig nå.. Grafikken har en del å si, for eldre grafikk gjør en halvveis kvalm :!: Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg er i den situasjon at madammen har kjøpt Wii til meg som julegave. Men jeg får ikke åpne den før julaften. Kom nettopp hjem fra byn med 1 stk. wiimote, 1 stk. nunchuk og 1 stk. Rayman Raving Rabbids. Dette er nok første gang på lenge jeg har gledet meg så sinnsykt til julaften. Flere her som har en wii liggende men som ikke får pakke den opp? 7508985[/snapback] Jeg er i akkurat samme situasjon. Gleder meg vanvittig til julaften Men jeg får ikke Zelda da. Utsolgt over alt Jeg fannt ut at det var en Elkjøp butikk som hadde igjen en konsoll på mandag 11. desember. Dama reise 1,5 time med tog og venta 1 time utenfor Elkjøp til de åpnet. Vet ikke hvilket spill jeg får så det er jo ekstra spennende Lenke til kommentar
farballa Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg fannt ut at det var en Elkjøp butikk som hadde igjen en konsoll på mandag 11. desember. Dama reise 1,5 time med tog og venta 1 time utenfor Elkjøp til de åpnet. Du burde kysse hennes ben for det der Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg fannt ut at det var en Elkjøp butikk som hadde igjen en konsoll på mandag 11. desember. Dama reise 1,5 time med tog og venta 1 time utenfor Elkjøp til de åpnet. Du burde kysse hennes ben for det der 7520720[/snapback] Jepp! Skal nok finne på noe å gjøre for henne. Er nok ikke alle som ville ha gjort det Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Har allerede hatt julafta med Nintendo Wii med Zelda og Red Steel på lanseringsdagen, så får meg kan bare jula komme, blir nok en kjedelig jul ja. Tenker det blir konvolutter for meg ja under juletreet Hadde og julafta 17.nov hadde gleda meg sykt lenge til Gears Of War Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Pakker ned Wii'en før vi drar til tanta til dama for å feire jul, så blir det wii med familyen hennes forhåpentligvis Er vel mulig at julenissen putter noe nytt til wiien under treet også Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg er i den situasjon at madammen har kjøpt Wii til meg som julegave. Men jeg får ikke åpne den før julaften. Kom nettopp hjem fra byn med 1 stk. wiimote, 1 stk. nunchuk og 1 stk. Rayman Raving Rabbids. Dette er nok første gang på lenge jeg har gledet meg så sinnsykt til julaften. Flere her som har en wii liggende men som ikke får pakke den opp? Og så viser det seg at Wii var til den sleskete fettern din.... da hadde jeg ledd da :!: Lenke til kommentar
Crankykid Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg får også Wii til jul av min kjære. Men det er en hake, jeg må skaffe den selv. Hun trodde det bare var å gå å kjøpe en den 8.des. Da ble hun nok lang i maska . Så jeg skal ta på meg varme og vanntette klær på torsdag og skaffe meg julegaven min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå