Gå til innhold

Wii gleder oss til julaften. Flere enn meg?

Vo0do0

Anbefalte innlegg

Jeg er i den situasjon at madammen har kjøpt Wii til meg som julegave. Men jeg får ikke åpne den før julaften.

Kom nettopp hjem fra byn med 1 stk. wiimote, 1 stk. nunchuk og 1 stk. Rayman Raving Rabbids.

Dette er nok første gang på lenge jeg har gledet meg så sinnsykt til julaften.

Flere her som har en wii liggende men som ikke får pakke den opp? :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvkontroll mann...selvkontroll.

Jeg stod selv i kø i drøssevis av timer utenfor Elkjøp 8. desember, og Wii-en jeg kjøpte ligger nå godt innpakket og venter på julaften.

I det minste vet jeg at jeg får minst en gave jeg har lyst på når julaften kommer :D

Lenke til kommentar
Selvkontroll mann...selvkontroll.

Jeg stod selv i kø i drøssevis av timer utenfor Elkjøp 8. desember, og Wii-en jeg kjøpte ligger nå godt innpakket og venter på julaften.

I det minste vet jeg at jeg får minst en gave jeg har lyst på når julaften kommer  :D

7508998[/snapback]

Hehe. Fruen har gjemt konsollen godt bort hjemme hos seg. Kunne ikke pakket den opp om jeg så ville. :)

Det siste der er jo helt sant. Blir en flott jul, for uten at moren min kanskje ikke kommer seg hjem fra sykehuset.. Hun brakk ankelen og kneet etter å ha tråkket over med høghelte sko.

Lenke til kommentar

Jeg stod i kø sammen med en kompis som får sin Wii i julegave av foreldrene sine. Når jeg sier til han at jeg har spilt Zelda, så blir han bare mer og mer misunnelig :)

I 1998 når Zelda Ocarina of Time kom, så var det jeg som måtte vente til julaften. I år er altså rollene byttet om :) Den gangen klarte han å "runne" spillet før meg, men nå har tiden kommet for at jeg skal ta hevn :D

Flere som har interne konkurranser med kompiser på Zelda? Vi rusher ikke, så bruker gjerne lang tid. Må jo undersøke hele spillet :)

Lenke til kommentar
Jeg er i den situasjon at madammen har kjøpt Wii til meg som julegave. Men jeg får ikke åpne den før julaften.

Kom nettopp hjem fra byn med 1 stk. wiimote, 1 stk. nunchuk og 1 stk. Rayman Raving Rabbids.

Flere her som har en wii liggende men som ikke får pakke den opp?  :cry:

7508985[/snapback]

Jeg er i akkurat samme situasjon. Gleder meg vanvittig til julaften :D

Men jeg får ikke Zelda da. Utsolgt over alt :(

Jeg fannt ut at det var en Elkjøp butikk som hadde igjen en konsoll på mandag 11. desember. Dama reise 1,5 time med tog og venta 1 time utenfor Elkjøp til de åpnet. :)

Vet ikke hvilket spill jeg får så det er jo ekstra spennende :)

Lenke til kommentar
Jeg fannt ut at det var en Elkjøp butikk som hadde igjen en konsoll på mandag 11. desember. Dama reise 1,5 time med tog og venta 1 time utenfor Elkjøp til de åpnet.

Du burde kysse hennes ben for det der :p

7520720[/snapback]

Jepp! :) Skal nok finne på noe å gjøre for henne. Er nok ikke alle som ville ha gjort det :)

Lenke til kommentar

Flere her som har en wii liggende men som ikke får pakke den opp?  :cry:

Og så viser det seg at Wii var til den sleskete fettern din.... da hadde jeg ledd da :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...