Amored Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Når oppdateres den norske lista? Jeg har Soul Calibur II, men får ikke spilt det. :/ 7549566[/snapback] Ikke bruk den norske siden. Den oppdateres så og si aldri. Les første post for mer info. 7551266[/snapback] Jeg ser det. Soul Calibur II er på den lista, men det fungerer fortsatt ikke. Jeg laget en tråd for å høre om det var noe galt med de kopiene av SCII jeg hadde prøvd og fikk som svar at det ikke fungerte fordi det sto på den nord-amerikanske listen og ikke den norske. 7553403[/snapback] Har ikke noe med listen å gjøre enda. Det er bare det at kun NTSC-versjonen av spillet er blitt fiksa. PAL-versjonen (som vil si Europa) kommer nok senere. Rett på meg, hvis jeg sier noe som er feil Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Project Gotham Racing 2 Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Har ikke noe med listen å gjøre enda. Det er bare det at kun NTSC-versjonen av spillet er blitt fiksa. PAL-versjonen (som vil si Europa) kommer nok senere. Rett på meg, hvis jeg sier noe som er feil 7560865[/snapback] Og da gjetter jeg helt vilt på at det kommer på den norske lista når PAL-patchen kommer, så da er vi vel tilbake til det samme problemet som jeg hadde i utgangspunktet: Noen som vet når den oppdateres? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 tror det er tryggere å se på den norske siden, ja. Ettersom der står PAL spillene. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 tror det er tryggere å se på den norske siden, ja. Ettersom der står PAL spillene. 7561534[/snapback] Nei, det er ikke lurt, for den norske lista oppdateres aldri. Det har kommet 2 oppdateringer siden mars (3 inkludert mars-oppdateringen), og den norske siden er FORTSATT på mars! Bruk den AMERIKANSKE lista. Den visser ALLE spill som fungerer. Står det er lite nummer bak spillet, ser du bare nederst på siden, for å finne ut hva dette betyr. Det står klart og tydelig hva som KUN fungerer i japan eller N. Amerika. Står det INGENTING bak, så funker spillet i japan, usa og europa. Enkelt og greit. Ya feel me? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Vær da smart og bruk den britiske siden i og med den oppdateres og har pal-listen... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Vær da smart og bruk den britiske siden i og med den oppdateres og har pal-listen... 7564933[/snapback] Samme liste på begge sidene. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Vær da smart og bruk den britiske siden i og med den oppdateres og har pal-listen... 7564933[/snapback] Samme liste på begge sidene. 7565086[/snapback] Redd jeg må skuffe deg der. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor UK: NO: Takk for tipset, qoutor. Endret 24. desember 2006 av Plomma2 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Vær da smart og bruk den britiske siden i og med den oppdateres og har pal-listen... 7564933[/snapback] Samme liste på begge sidene. 7565086[/snapback] Redd jeg må skuffe deg der. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor UK: NO: Takk for tipset, qoutor. 7567316[/snapback] Hehe. Der misforstod du meg. Jeg mente:"Det er samme liste på den amerikanske og den engelske. Det er den norske som skiller seg ut." Sammenligner du den engelske og den amerikanske, ser du nok liten forskjell. Feel me? Endret 24. desember 2006 av Amored Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hehe. Der misforstod du meg. Jeg mente:"Det er samme liste på den amerikanske og den engelske. Det er den norske som skiller seg ut." Sammenligner du den engelske og den amerikanske, ser du nok liten forskjell. Feel me? 7570960[/snapback] Nja. Soul Calibur II er på den amerikanske, men ikke den engelske. Det er det som betyr noe for meg. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 La til Sudeki jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå