ErlendRU Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 For en uke siden elns så merket jeg at Tele2 hadde oppgradert bedriftsabbonementet vårt fra 2 til 4mbit.. Gikk inn på tele2.no og sjekka, og riktig, det er ikke lenger noe som heter 2mbit.. Men nå i går eller når det var merka jeg at vi har detti ned til 2mbit igjen.. Noen som kan forklare meg hvorfor de satte oss opp, så ned igjen? Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 synes tele driver med mye rart for tiden jeg får en hastighet som ikke står i prislisten etter oppdateringen over nyåret Send en mail til kundeservice og klag Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 For en uke siden elns så merket jeg at Tele2 hadde oppgradert bedriftsabbonementet vårt fra 2 til 4mbit.. Gikk inn på tele2.no og sjekka, og riktig, det er ikke lenger noe som heter 2mbit.. Men nå i går eller når det var merka jeg at vi har detti ned til 2mbit igjen.. Noen som kan forklare meg hvorfor de satte oss opp, så ned igjen? 7508890[/snapback] Hvis det hadde skjedd med en hvilken som helst av kundene til bedriften jeg jobber i hadde jeg ikke nølt med å ringe Tele2 umiddelbart. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Skal ta kontakt med de til uka, men tenkte jeg bare skulle høre her først, kanskej det var flere av oss.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå