arian88 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Hei, jeg leste litt om DDOS / DOS attack derfor prøvde jeg å pine noe IP er. feks. mitt eget .. (localhost / 127.0.0.1) men CMD en i windows tillatter meg ikke å sende pakker over 65500 byte (65,5 kbyte) men poenge med DDOS / DOS attack er at pakken skal være over det talle og nettverk / transport lage skal kræsje.... men man kan ikke sende det via det hvordan kan jeg gjøre noe med det? jeg hørte at det går på linux! jeg prøvde der også.. men fikk samme feil melding ' de har begerensa den, men hva må vi gjøre får å hoppe over den? er det anne programm som man kan sende SYN filer over 65 kbyte? Takk Endret 15. desember 2006 av arian88 Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Eh, wtf? Prøver du å be om hjelp til å utføre DoS-attacks? I så fall er logg ut-knappen til venstre. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) I windows, i allefall i komandolinjen er det ikke mulig å benytte seg av ping-of-death (PoD). Windows har sågar beskyttelse mot PoD, Windows 95 kan vel muligens pinges med ping of death. Så jeg tviler sterkt på at du kan bli 1337 |-|4xz0|? med Windows. I følge wikipedia.org så har det siden 1997-1998 blitt implementert beskyttelse mot PoD i de fleste operativsystem. This exploit has affected a wide variety of systems, including Unix, Linux, Mac, Windows, printers, and routers. However most systems since 1997-1998 or so have been fixed, so this bug is mostly historical. http://en.wikipedia.org/wiki/Ping_of_death Endret 15. desember 2006 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) DDoS/DoS er ulovlig. http://no.wikipedia.org/wiki/DoS Endret 15. desember 2006 av Glenn Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Stenger denne like godt. Du får bruke andre kanaler enn dette forumet for å finne informasjonen du lurer på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg