knopflerbruce Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Brodern sitt ATI 9600 Atlantis har en lei tendens til å endre fargeinnstillingene når han spiller Call of duty: United offensive (gjelder forsåvidt vanlig CoD også). Ut av det blå kan fargene plutselig bli mørkere, rett førdet skjer henger spillet seg i halvannet sekund ca. Samme skjer på mitt x800xl, som jeg har midlertidig (heldigvis), så det er utelukket at det er feil på kortene. Hadde tenkt å gi det bort i julegave når jeg får 7900gtx-ene mine, men vil ikke gi bort noe som ikke funker på det spillet. Noen som har vært borti dette før, og har en løsning? Temmelig irriterende feil dette, og visstnok ikke så helt uvanlig heller. En liten forklaring på hvorfor dette skjer hadde også vært fint, men det viktigste er jo å få rettet på jævelskapen. Ellers blir det 6200 TC for en liten stund, og det vil jeg HELST unngå. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Må vel være noen som har sett dette problemet før...? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Har brukt en x800xl til å spille alle versjonene av COD uten noen problemer. Foreslår en oppdatering av skjermkortdriverne dine Endret 17. desember 2006 av Spartan Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Tror du bruker en gammel utgave av Cat. Oppdater driveren. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Tror du bruker en gammel utgave av Cat.Oppdater driveren. 7529479[/snapback] Næææ, har prøvd både nyeste Omega og Catalyst 6.12. Lasta ned Catalyst 3.9, det skal visstnok være CoD-støttet offisielt. Men støtter den driveren x800-serien? Neida. Forøvrig ligger det en koffert med MSI NX6800 her, som skal få prøve seg så jeg får fjernet skrapet som står inni der nå Lenke til kommentar
Intern Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Vel du kan trøste deg med at CoD, CoD: United Offensive og CoD 2, fungerer utmerket på 2x 7900GTX'er i SLi Kjører med alt på fullt! Lenke til kommentar
(ODIN) Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) prøv å søk etter noe som heter open gl fix for ati cards .tror det er der problemet ligger.gamle quake 3 engine spill sliter litt med nye drivere fra ati.spiller soldier of fortune 2 selv. samme engine som cod,hadde samme problemer som du møter på. tweaker dere mye i console før dere spiller? av og til krøller cfg filen seg, særlig når du stiller mye på overbrights og spillet blir mørkere. Endret 20. desember 2006 av (ODIN) Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Stiller alltid spillet lysere enn default, den er litt i mørkeste laget (vanskeligere å spotte fiender, f.eks.). Rart dette ikke skjer med Geforce-kort, da. Merkelig at samme type ting ikke skjer i langt mer krevende spill, f.eks. BF2. Nuvel, det er hvertfall ikke kortet det er noe galt med, så jeg kan selge det med god samvittighet Lenke til kommentar
(ODIN) Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 selg det med god samvittighet.det er ikke kortet ditt det er noe galt med men ati sin manglende støtte til open gl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå