Gunfreak Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Fikk tak i The Regiment, som er et spill der du tar på deg rollen som en SAS soldat i div. CQB områder(noen av dem basert på ekte sas oprasjoner) Høyt Realisme nivå, selv har jeg ikke nubsjangs når jeg spiller på simulator. og må spille på arcade, og selv da er det vansklig. det er bare 4 brett hvis man ikke tar med 20+ training missions. Men det er opp til 4 forskjellige "takes" på brett. eks. da man skal angripe den iranske ambasaden er første brett at man skal gå ned i kjelleren og redde gisler. mens andre brett skal man angripe den samme ambasaden, men fra et annet teams synspunkt osv. Dette er et spill det treinga er viktig. de første 4 treings brettene er at man skal lære o rense rom for fi. da skal man først finne seg et godt punkt i rommet, så skal man ta ut fi. for å så gå videre. uten å krysse og løpr rundt i rommet som en gjøk. dette går da på tid. man lærer også å bruke dobble tap for å ta ned fi osv. har ikke kommet meg gjennom alle trenings brettene, men det er mange av dem. Når man startet et mission kommer det først en intro med en ex sas soldat som forteller om det virkelige oppdraget. så kommer en breifinga om hva man skal gjøre og hva målene er. så utfører man oppdraget. på Arcade dør man etter ca. 4 skudd. på simulation holder det med 1, Fi går ned på 1-2 skudd og det er ofte bedre å bruke semi og heller ta dobble tap på dem, enn å bruke full auto. man kan godt feile et oppdrag uten at spillet slutter, man gjør seg ferdig(eller dør) og så etter på får man vite hvordan det gikk. Fikk feks. vite etter på når jeg var ferdig at et gissel strøk med og 2 av mine soldater. den tingen som tar det lengst vekk fra realismen er at det er litt flere badguys enn det engentlig brude være, i virkigheten var det 6 terrorister i den iranske ambasaden mens i spillet er det over 20. Dette er et spill for dem som liker SWAT serien, og de gode Rainbow six spillene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå