Mult1pl4yer Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Tenkte at jeg skulle lage meg et nytt kabinett, og hadde da lyst på noen vifter med rosa lys (av alle ting).. Men jeg kan ikke finne noen Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Hvis det i det hele tatt eksisterer? Lilla vifter virker også litt kult, så hvis noen vet hvor jeg kan få tak i det hadde det vært kult det også Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Denne legger jeg i mine inlegg. Hadde vært tøft med lilla lysende vifter.. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Vifte som er rosa? vifte med rosa lys? eller rosa vifte med rosa lys? 1 Vifte som er rosa: du kan du bare lakkere en 2 Vifte med rosa lys: Du kan kjøpe en vifte med lys, så bytte ut lysene med disse rosa lysene 3 Vifte som er rosa med rosa lys: se 1 og 2 Har ikke sett noen rosa vifter som du kan kjøpe. Lenke til kommentar
axelh Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Vifte som er rosa? vifte med rosa lys? eller rosa vifte med rosa lys? 1 Vifte som er rosa: du kan du bare lakkere en 2 Vifte med rosa lys: Du kan kjøpe en vifte med lys, så bytte ut lysene med disse rosa lysene 3 Vifte som er rosa med rosa lys: se 1 og 2 Har ikke sett noen rosa vifter som du kan kjøpe. 7510248[/snapback] haha...genialt! jeg har sett rosa vifter på ebay.co.uk, men det er en stund siden... kan sikkert finne noe vil jeg tenke... Axel Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Lilla 80x80 vifter med leds. Lenke til kommentar
Mult1pl4yer Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Men de har dem jo ikke på lager jo.. Jaja, får bare vente til de får dem inn igjen da Takk for hjelpen foresten (^^,) Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Det går jo også greit ann å lakere en vifte rosa, tror det blir fint hvist du tar en fin rosa lakk, og kansje rosa led også. Lenke til kommentar
Mult1pl4yer Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Men er det noen som vet om en norsk nettbutikk, eller bare en norsk butikk som selger rosa LEDs da? Liker ikke helt å bestille fra utlandet.. Masse porto og dritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå