marius90 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 bare lurer på om, hvis jeg setter alle sliderne på max i catalyst control center som antialasing og antistrophic filtering, har det da noe å si hva jeg setter disse på i spillet? eller vil den uansett kjøre det som står i catalyst control center? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 viss du huka av for at applikasjonen ikkje skal bestemme det, så skal det gå.... Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) har valgt at aplikasjonen ikke skal bestemme, men etter grundig testing så ser jeg at det fortsatt er merkbar forskjell hvis jeg setter på antialaising f.eks 4x inne på spillet, selvom jeg har stilt det til at det er catalyst som skal bestemme og ikke spillet. hvorfor er det slik? Endret 15. desember 2006 av marius90 Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 hmmm, prøvde det på CS cz, prøvde å sette på AF, men eg merka nesten ikkje forskjell, så eg er ikkje heilt sikker på dette. Kanskje nokon andre som kunna ha hjelpet oss? Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 jeg fant det ut ved å spille nfs carbon, og zoomet inn på bilene, hvis jeg ikke hadde aa på inne på spillet så ble kantene litt ruglete og så ikke like ekte ut, men når jeg satt på aa inne på spillet så ble dette forbedret, men ser ingen forskjell mens jeg spiller. men på oblivion f.eks så er det kjempe forskjell uten og med aa. virker som om ikke spillene lar catalyst control center ta hele styringa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå