DilliMusic Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) heisann vel får en del penger snart så lurer på en ting jeg. lurer på om jeg skal gå over til å bruke sonar sammen med fl studio. er producers edition jeg tenker på. tenker på å lage melodier i fl så legge til vokaler og gitar i sonar. men hvis jeg kjøper det på nett vil jeg få fl 7 gratis? gjelder det kun online versjonen eller boxed og? og hvis jeg kjøper det har fl en side eller noe der jeg kan laste ned gode samples? tenker på kick og slikt som suger i fl syns jeg. Endret 16. desember 2006 av Dilly Man Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Gjelder kun online utgaven. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 aha. ser man kan laste ned 2,8 samples hvis du er en fl bruker på samplefusion. er jo ikke værst det. får jo 10 % discount så tror jeg går for xxl versjonen egentlig. og så lurer jeg på en ting: den videoplayer som er med i fl studio. er den god nok? funker den sånn passe eller er den ganske bra? hva syns dere da? gjør jeg et godt valg ved å kjøpe fl? jeg liker pianoroll ganske godt og er det som får meg til å kjøpe programmet. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Videofunksjonen skal ikke være særlig bra, men derfor bra med online utgave iogmed at du får alle fremtidige utgaver med på kjøpet. Sampler og slikt kan du finne andre steder og bruke vst. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 takker for svar rakib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå