Gå til innhold

Åssen i helv--e innstallerer jeg en ny bios


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe... nick, sig+++ er vel ikkje det beste nei.... :wink:

 

og her er opphavet til problemet:

 

"Jeg har nettop bygd en data med en harddisk jeg har brukt før. Harddisken er 40 gb og delt i to men...Det er en uke siden den ble ferdig og jeg har mottatt 15blåmeldinger som jeg ikke rekker å lese siden de er der bare i 5sek. Det står ett eller annet om hardisk. Hva kan det være????"

 

blåskjerm i 5sek??? jaja... lykke til....

 

trur ikkje du får mykje hjelp med det emnefeltet (og uten maskinvareinfo....

 

ellers er det tusen+ guider til oppgradering av bios på nettet.... viss du gidder å gjere eit lite søk..

Lenke til kommentar

Analyse av Hotmale

 

Navn: Hotmale -- tydeligvis en meget oppblåst person som har problemer med selvbildet.. Eventuelt et dårlig forsøk på humor.

 

 

Registrert:

2002-11-18

Meldinger:7 -- Viser at han antagelivis kun har registrert seg for å få hjelp med dette ene problemet, og har trolig ikke tenkt til å bidra med noe. Hvis man ser på hva han har postet så er 5 av 7 meldinger nye poster, a.k.a. spm.

 

Emne: Åssen i helv--e innstallerer jeg en ny bios --

Bærer tydelig preg av null respekt for forumet og krever hjelp med sitt problem.. Dere har sikkert fått tlf. fra slike personer som KREVER og forventer å få hjelp nå med en gang..

 

Melding:

 

HalloHallo!! -- Igjen, Her er jeg og jeg SKAL ha hjelp.

 

Jeg lurer på å innstallere en ny bios! -- Jai ikke snake bra norge. Jai ike ha peil. Kort forklart; Han skal ha hjelp med dette, men hvet ikke hva det er, ikke gidder han å si hvorfor eller hva han har gjort tidligere for å prøve å fikse problemet.

 

Åssen gjør jeg det. -- Bærer preg av overlegenhet og null respekt.

 

Jeg har lastet ned en AWD fil som skal være biosen men så...next step.........hjelp,112.. -- Dårlig forsøk på humor, og har ikke giddet å lese instruksjonene på web-siden.

 

Dirrty -- Her skjønner jeg ikke hva han mener, men deg skinner igjennom at han ikke har resepekt for data som et fagområde og disser ned på enten datamaskinen eller data-spesialistene..

 

ÅÅHHH, jeg er så pen at jeg må ta på meg selv. ..... -- Orker ikke å kommentere denne, (selvopphøyelse på toppnivå)

 

XP2000@4000 -- Nok et dårlig forsøk på humor, legg merke til at han har glemt + etter tallene. Dette kan tyde på inkompetanse.

 

42"lcd,plasma

12000w 8*21" som drives av ELectroKompaniet 10DeLuxe

BMW 850 med Chip,Effektannleg og litt småtteri

3 juleka

-- Hva har dette i en spec. om pc'en å gjøre? Tyder nok en gang på helt andre interesser enn data.

 

Nå sier jeg ikke at det er noe galt i dette, men jeg synes det er uhordelig dumt når noen så tydelig viser en komplett dissrespekt for data som et ekspertområde.

 

Gjerne kommentarer på analysen, om det var upassende eller ikke etc.

Lenke til kommentar

Litt tåpelig måte han har skrevet på , ja. men hvorfor skal dere klage på ham , hvorfor ikke bare svare og bli kvitt ham?

 

Jeg har også problemer med Bios , leser på SOYO sin hjemme side hvordan det skal gjøres , sitter enda fast jeg...Men nå er jeg heller ikke avhengig av ny/oppdatert bios.

 

xp1800+

512DDrRam

SoYo KT333 Dragon Ultra

Seagate Barracuda

Osv.....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...