Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Whitebox CL 1557 - Slett kundeservice

Anbefalte innlegg

Leverte min ett år gamle Whitebox CL1557 til WB kundersevice i mai/juni 2006 grunnet feil på skjermkortet. Jeg har purret mange ganger for å få levert maskinen ferdig reparert tilbake. Per idag har jeg ikke fått maskinen i retur, kun beklagelse fra WB om at de ikke kan reparer den?

Har andre i forumet tilsvarende erfaringer og hvordan ble disse løst??

Endret av rsae
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Jeg vil gratulere de 20 personer som har slått seg sammen mot svindelfirmaet Whitebox, med god repotasje på Forbrukerinspektørene (FBI) på NRK i dag. Der kom det jo veldig klart fram hvor useriøst firmaet er.

Belinda Andvik og Kristian Møller benekter alt ansvar i kort intervju på telefon i dette programmet.

Økokrim og politet vil jobbe næmere med saken i følge programmet. (Whitebox sitter jo på mange PCer som kunder har betalt for).

Forbrukerrådet har fått 300 klager på firmaet og firmaet er umulig å spore opp fysisk.

Forøvrig overrasket over at HW.no ikke forteller om saken på sin hovedside, dette er jo en viktig sak for mange PC kjøpere.

Programmet sendt i dag (28.feb.2007) er også på NRK sitt nett-TV.

Erfaringen og "lærepengen" på dette er å være varsom med nye nettbutikker, det er jo lett å lage tiltalende nettsider, men det sier ikke noe om seriøsiteten til firmaet !

Nettsiden sier nå: Whitebox er nedlagt

Ved spørsmål kan Daglig leder Belinda Andvik kontaktes på Telefon 99 50 22 80

Man kan nok ikke regne med å få noen svar på det nummeret...

Se programmet på NRK-nett: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/232960

(Jeg har selv ikke handlet noe på Whitebox, men har fulgt trådene her)

Bilder er fra program om firmaet på NRK1

post-56342-1172703841_thumb.jpg

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Whitebox har vært i kort oppfølging på "forbrukerinspektørene" på NRK1 i dag. Firmaet var et hovedtema på programmet forrige uke.

Jeg føler med alle eiere av PC som er blitt frastjålet PC fra firmaet, eller som nå har "fått tilbake" sin PC i løse deler.

Forbrukerrådet anbefaler alle om å politianmelde firmaet.

Bildet er fra NRK1 og viser kun noen av delene i den bærbare PC firmaet sendte tilbake til eier, den bærbare PC var demontert komplett så langt det er teknisk mulig å skru en PC fra hverandre.

Jeg hadde nok virkelig slitt om jeg var rammet av dette, slitt med å holde meg fra å fysisk oppsøke firmaeierene Belinda Andvik og Kristian Møller.

post-56342-1173299218_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...