Lars-Erik Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Meget bra skjerm i utgangspunktet. Pen design. Bra lysstyrke og sinnsyk kontrast (nesten litt i sterkeste laget). Og den henger stort sett med i spill også.. MEN en ting jeg reagerte på var at den har VELDIG etterslep på rødt. Omtalene av både 971P og forgjengeren 970P sier jo stort sett at det ikke er synlig etterslep. Det er jo bare tull. På rødt er det like ille som på min gamle 40ms skjerm på jobben. Det var skuffende. Kan det være en forverring fra 970P til 971P (det er jo et nytt panel). Noen som kan sammenligne (test f.eks. med BubbleTrouble eller spill Half-Life 1, og se på de rød rekkverkene). OG en annen ting. Verken den versjonen av MagicTune som fulgte med eller de versjonene som kan lastes ned vil starte. De ender i GPF når de starter opp, og uten det programmet så får jeg ikke stilt farger etc (må bruke forhåndsvalgene) :-( Skjerpings Samsung, når dere ikke har knapper så MÅ programvaren virke! Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 jeg har 960 (også kun med 1 knapp ) og her får magic tune maskinen min til kåse seg in i mellom. hos meg går det ann å starte prograamet. for tidene er det ikke instalert. netstedet (service delen) til samsung er vist på bare på engels/amerikansk så det hadde vert fint om det gikk og også klage på norsk. jeg VILl ha en MagicTune Som VIRKER 100 % Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå