Akidon Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Noen som vet hvor man får ny lapp elle eventuelt et middlertidig bevis når man har mistet lappen? Kan jeg få det hos politiet eller må jeg til vegvesenet? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Mistet den som i mistet den på gata, eller mistet den pga. politi? Duplikat fåes vel hos vegvesnet tror jeg. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Mistet den som i mistet den på gata, eller mistet den pga. politi?Duplikat fåes vel hos vegvesnet tror jeg. 7508238[/snapback] Mistet den som i jeg aner ikke hvor den ble av... Huff langt til vegvesenet. Mistet alle kortene mine Lenke til kommentar
Mit Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg henta midlertidig-kjørebevis hos nærmeste politistajon for en stund siden. Stikk ned der og spørr Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Du får ikke nytt plastikkort før etter én måned med papir-kjørebevis. Dette for at du skal ha litt tid på å gjenfinne det gamle. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Takker for svar. Må jeg vente en måned tar det sikkert en måned før jeg finner det igjen Lenke til kommentar
magicus Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Mister du lappen i fartskontroll etc kan du reise ned til polen eller andre europeiske land og ta lappen der. Så kan du gå hjem her og kjøre.. LOVLIG. Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Mister du lappen i Norge har du som regel mistet førerretten her også, og da hjelper det ikke om du har fått lurt til deg et sertifikat du kan vise. http://www.dagbladet.no/weblogg/blog.php/jcelden/post/9311 Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Mister du lappen i Norge har du som regel mistet førerretten her også, og da hjelper det ikke om du har fått lurt til deg et sertifikat du kan vise. http://www.dagbladet.no/weblogg/blog.php/jcelden/post/9311 7540608[/snapback] Men det er mulig å ta lappen i polen altså? for oss norske statsborgere som ikke har kjørt opp enda? Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jada, det mener jeg. Var ihvertfall et hett tema da jeg tok lappen. For det er jo så mye billigere. Men nå betalte jeg ikke mer enn 10k så var jo ikke så aller værst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå