robertd Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 er det noen som vet om andre telefoner som kan motta kun nummer fra en forhåndslaget liste, slik SE sine telefoner kan? slik at alle de som ikke er på den listen kommer rett på svareren? takker for alle svar Lenke til kommentar
Mo-BIL-Con Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg mener å huske at nokia har hatt dette på noen modeller også. Men tenkte du på en spesiell telefon? eller bare generelt? Lenke til kommentar
robertd Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg mener å huske at nokia har hatt dette på noen modeller også. Men tenkte du på en spesiell telefon? eller bare generelt? 7508178[/snapback] tenkte på om d generelt var noen tlf med en slik funksjon. de nokia jeg har vært borti så er det en slik liste, men de får ringesignal anyway, forskjellen er at det ikke ringer på din nokia da, mens på SE så kommer du rett på svarern:) Lenke til kommentar
robertd Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 INGEN HER SOM VET? Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 INGEN HER SOM VET? 7515446[/snapback] Vet at en del samsung modeller i alle fall kan stoppe SMS fra spesifikke numre. Mulig det gjelder anrop også. Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 nokia kan du bare legge de i grupper så vidt jeg vet.. men du kan velge kun varsling på de du vil kan ringeog slik at de du ikke vil skal ringe har ikke ringelyd.. men ikke rett på telefonsvarer Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Siemens hadde før.... Vet ikkenoe om de nyere. Lenke til kommentar
robertd Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 takker for alle svar, men hadde vært kjekt om noen hadde visst om konkrete modeller:) hva m s60 tlf? er det ikke noen prg der som fixer biffen? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 takker for alle svar, men hadde vært kjekt om noen hadde visst om konkrete modeller:) hva m s60 tlf? er det ikke noen prg der som fixer biffen? 7516593[/snapback] Jo, med Symbian-telefoner er det mulig med programmet "Blacklist" Lenke til kommentar
johanness1 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Har testet dette ut nå på simens nokia SE og motorola, samsung, og noen andre også, vist ikke du finner "bloker" anropet så bare bruk legg på knappen, da blir den som tinger henvist til svarern din, håpær detta hjelper Lenke til kommentar
glosi Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Har testet dette ut nå på simens nokia SE og motorola, samsung, og noen andre også, vist ikke du finner "bloker" anropet så bare bruk legg på knappen, da blir den som tinger henvist til svarern din, håpær detta hjelper 7654629[/snapback] Du må ha personsvar pluss for at den skal gå rett til svarer, vanligvis får man opptatt om du trykker på avis og har en enkel telefonsvarer. Lenke til kommentar
johanness1 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Har testet dette ut nå på simens nokia SE og motorola, samsung, og noen andre også, vist ikke du finner "bloker" anropet så bare bruk legg på knappen, da blir den som tinger henvist til svarern din, håpær detta hjelper 7654629[/snapback] Du må ha personsvar pluss for at den skal gå rett til svarer, vanligvis får man opptatt om du trykker på avis og har en enkel telefonsvarer. 7655060[/snapback] Det blir opptatt en liten stund så kommer man til tlf svarer. hvertfall i de tingene som jeg har testet ut. Nei har ikke personsvar pluss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå