Gå til innhold

PS3 fra utlandet?


andypandy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GreenEye: Tror ikke at du trenger noe adapter for stikkontakten. Siden strømutgangen på PS3 er det samme som på pcen. Så det eneste du trenger å gjøre er å bytte ut kabelen som blir fulgt med, med en du bruker på en norsk pc.

7581555[/snapback]

 

Er det den med to eller tre på? åttetallet eller den andre? :) Skjønner sikkert hva jeg mener :) Hehe

Lenke til kommentar
GreenEye: Tror ikke at du trenger noe adapter for stikkontakten. Siden strømutgangen på PS3 er det samme som på pcen. Så det eneste du trenger å gjøre er å bytte ut kabelen som blir fulgt med, med en du bruker på en norsk pc.

7581555[/snapback]

 

Er det den med to eller tre på? åttetallet eller den andre? :) Skjønner sikkert hva jeg mener :) Hehe

7582160[/snapback]

Er den med 3 pins. (Den vanlige PC strømkabelen) ;)

Lenke til kommentar
GreenEye: Tror ikke at du trenger noe adapter for stikkontakten. Siden strømutgangen på PS3 er det samme som på pcen. Så det eneste du trenger å gjøre er å bytte ut kabelen som blir fulgt med, med en du bruker på en norsk pc.

7581555[/snapback]

 

Er det den med to eller tre på? åttetallet eller den andre? :) Skjønner sikkert hva jeg mener :) Hehe

7582160[/snapback]

Er den med 3 pins. (Den vanlige PC strømkabelen) ;)

7582397[/snapback]

 

Oki, Takk =)

Lenke til kommentar

Åssen er det å bestille japanske spill i forhold til språk på spillet? Har lest at den skal "konvertere" fra for eks fra japansk til engelsk hvis innstillingene på PS3 konsoller er satt opp til det. Men så kom jeg over denne:

 

http://cgi.ebay.com/MOTORSTORM-4-SONY-PS3-...1QQcmdZViewItem

 

*LANGUAGE - JAPANESE (WILL NOT CONVERT TO ENGLISH IF PLAYED ON AN AMERICAN PS3)

 

PS: Har forresten en japansk versjon av PS3..

 

Det står det på alle MotorStorm ugavene som ligger på eBay og videogamesplus.ca..

 

Vil den fungere på min konsoll hvis jeg kjøper den? Eller hva skal jeg gjøre/bestille ifra?

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Åssen er det å bestille japanske spill i forhold til språk på spillet? Har lest at den skal "konvertere" fra for eks fra japansk til engelsk hvis innstillingene på PS3 konsoller er satt opp til det. Men så kom jeg over denne:

 

http://cgi.ebay.com/MOTORSTORM-4-SONY-PS3-...1QQcmdZViewItem

 

*LANGUAGE - JAPANESE (WILL NOT CONVERT TO ENGLISH IF PLAYED ON AN AMERICAN PS3)

 

PS: Har forresten en japansk versjon av PS3..

 

Det står det på alle MotorStorm ugavene som ligger på eBay og videogamesplus.ca..

 

Vil den fungere på min konsoll hvis jeg kjøper den? Eller hva skal jeg gjøre/bestille ifra?

 

På forhånd takk :)

7586242[/snapback]

 

 

 

Jeg har hørt at noe av spillet er på engelsk, og noe på japansk.

Jeg anbefaler deg å vente på den amerikanske versjonen som kommer snart, den har muligheter for multiplayer og onlinespilling! Det har ikke den japanske versjonen av spillet.

 

Last heller ned en demo fra playstationstore og kose deg med den;)

Lenke til kommentar
Men åssen er det med HDMI-kabel og PS3? Følger det med HDMI-kabel i fullversjonen? Eller må det kjøpes utenom.. Må jo ha en Monster HDMI-kabel :)

7587888[/snapback]

Må kjøpes utenom. Helt latterlig at det ikke følger med kabler for å utnytte HD til en så dyr konsoll.

 

Monster HDMI kabel er bortkastet penger da HDMI er digitalt og du vil få like godt bilde ved å kjøpe en til 100kr eller en til 500kr hvis det er snakk om lendger på under 2M.

Lenke til kommentar
Men åssen er det med HDMI-kabel og PS3? Følger det med HDMI-kabel i fullversjonen? Eller må det kjøpes utenom.. Må jo ha en Monster HDMI-kabel :)

7587888[/snapback]

Må kjøpes utenom. Helt latterlig at det ikke følger med kabler for å utnytte HD til en så dyr konsoll.

 

Monster HDMI kabel er bortkastet penger da HDMI er digitalt og du vil få like godt bilde ved å kjøpe en til 100kr eller en til 500kr hvis det er snakk om lendger på under 2M.

7587979[/snapback]

 

Det er jo digitalt, men du har jo også forskjellige type kabler/foring der. Jobber selv med dette så dette veit jeg.. Får jo også slike kabler billig :)

Lenke til kommentar

Det er jo digitalt, men du har jo også forskjellige type kabler/foring der.  Jobber selv med dette så dette veit jeg.. Får jo også slike kabler billig :)

7589476[/snapback]

 

Tviler sterkt på at du ser forskjell på en Monster HDMI kabel på 1m og en fra clas ohlson:) Men hvis du får Monster kabelen billig så why not. Hadde iallefall aldri betalt 599kr for den når man kan kjøpe den for 129kr ellers.

Endret av AeroX
Lenke til kommentar

Det er jo digitalt, men du har jo også forskjellige type kabler/foring der.  Jobber selv med dette så dette veit jeg.. Får jo også slike kabler billig :)

7589476[/snapback]

 

Tviler sterkt på at du ser forskjell på en Monster HDMI kabel på 1m og en fra clas ohlson:) Men hvis du får Monster kabelen billig så why not. Hadde iallefall aldri betalt 599kr for den når man kan kjøpe den for 129kr ellers.

7589575[/snapback]

 

Tar den ;)

 

Men som du sier så er det jo latterlig tragisk at det ikke er med.. Betaler tross alt 5-6000kr!

 

Koster det forresten noe å laste ned demoer? Kan man gjøre det fra Norge?

Lenke til kommentar

Det er jo digitalt, men du har jo også forskjellige type kabler/foring der.  Jobber selv med dette så dette veit jeg.. Får jo også slike kabler billig :)

7589476[/snapback]

 

Tviler sterkt på at du ser forskjell på en Monster HDMI kabel på 1m og en fra clas ohlson:) Men hvis du får Monster kabelen billig så why not. Hadde iallefall aldri betalt 599kr for den når man kan kjøpe den for 129kr ellers.

7589575[/snapback]

 

Tar den ;)

 

Men som du sier så er det jo latterlig tragisk at det ikke er med.. Betaler tross alt 5-6000kr!

 

Koster det forresten noe å laste ned demoer? Kan man gjøre det fra Norge?

7589613[/snapback]

 

Bare å laste ned, samme hvor du bor. Koster ikke noe å laste ned.

Det trådløse nettverket på 60gb er veldig bra, iforhold til x360 som koster 700 kr extra.

 

PS3 maskinen er så å si lydløs, iforhold til x360 er det som natt og dag. Og PS3 har en

veldig bra blu-ray avspilling av filmene (blu-ray). Skal prøve å få taki BD Remote Control

til PS3 også, istedet for å bruke spille kontrollen til å spille av filmene.

 

Noen som har prøvd Fight Night 3 og Marvel Alliance spillene til PS3 ? Er dem bra ?

Lenke til kommentar

Det er jo digitalt, men du har jo også forskjellige type kabler/foring der.  Jobber selv med dette så dette veit jeg.. Får jo også slike kabler billig :)

7589476[/snapback]

 

Tviler sterkt på at du ser forskjell på en Monster HDMI kabel på 1m og en fra clas ohlson:) Men hvis du får Monster kabelen billig så why not. Hadde iallefall aldri betalt 599kr for den når man kan kjøpe den for 129kr ellers.

7589575[/snapback]

 

Tar den ;)

 

Men som du sier så er det jo latterlig tragisk at det ikke er med.. Betaler tross alt 5-6000kr!

 

Koster det forresten noe å laste ned demoer? Kan man gjøre det fra Norge?

7589613[/snapback]

 

Det koster ingen ting å laste den demoer, og man kan gjøre det fra norge. Du må bare registrere deg med en "amerikansk" adresse.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om det vil være smartere å importere en japansk en med tanke på at dvd sonen er den samme som i europa?. (ikke bluray though sad.gif )

 

noen formeninger om dette?

 

Eller skal alt fungere såvidt jeg vet.

 

Lurer på en ting til.. om ditt nickname i playstation network er globalt, eller om man må registrere seg på usa, eller europa. (har allerede registrert mitt europeiske)

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om det vil være smartere å importere en japansk en med tanke på at dvd sonen er den samme som i europa?. (ikke bluray though sad.gif )

 

noen formeninger om dette?

 

Eller skal alt fungere såvidt jeg vet.

 

Lurer på en ting til.. om ditt nickname i playstation network er globalt, eller om man må registrere seg på usa, eller europa. (har allerede registrert mitt europeiske)

7591201[/snapback]

 

Nå er vel Japan DVD'er Region 2 NTSC så du får nok ikke spillt av dine Region 2 PAL DVD'er hvis jeg ikke tar helt skammelig feil.

Lenke til kommentar
Nå er vel Japan DVD'er Region 2 NTSC så du får nok ikke spillt av dine Region 2 PAL DVD'er hvis jeg ikke tar helt skammelig feil.

 

Dvd'ene skal være det samme.

 

Men med bluray er sonene endret slik at usa og japan har samme sone.

7591244[/snapback]

 

Google sier iallefall at Japanske DVD'er bruker NTSC. Og så vidt jeg vedt så støtter ikke den Japanske eller Amerikanske PS3'en PAL.

Endret av AeroX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...