bazzo Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Finnes det en måte å restarte windows xp på når en feilmelding oppstår? Jeg vil rett og slett at maskinen skal restarte ved alle feil, altså hver gang det oppstår en feilmelding på skjermen. Lenke til kommentar
samari Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Under avansert i System egenskaper(høyreklikk egenskaper, min datamaskin) finner du oppstart. Håper dette er bra nok detaljert :S Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Vil du vennligst forklare hvorfor du vil dette? Så kan jeg eller andre evt. komme med en alternativ løsning. ~ loathsome Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Vil du vennligst forklare hvorfor du vil dette?Så kan jeg eller andre evt. komme med en alternativ løsning. ~ loathsome 7509817[/snapback] Jeg har en maskin som står ubemannet og viser et show jeg har laget for web, men en sjelden gang kommer det opp feilmeldinger og showet stopper. Da vil jeg at maskinen skal restarte. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg vet ikke nøyaktig hvordan du skal få den til å restarte, men jeg kan jo mekke et enkelt script som f. eks restarter maskinen hvert 30 min. eller noe lignende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå