Gå til innhold

Kritikk på utkast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første jeg lurer på, er hvor du vil ha innhold, og hvordan typografien skal være osv. Du viser ikke så mye av det akkurat nå.

...eller er det de boksene til høyre som er innleggene? Litt knapt med plass? Kan være en ide å få inn litt luft til høyre der, og.

Dette er jo en start på noe, men ikke så lett å gi kritikk på en såpass uferdig skisse vil jeg si. :)

Lenke til kommentar

Fikk ikke helt følelsen av at dette var en webside, virket mer som en produktbrosjyre av ettellerannet slag. Siden det er en blogg, så regner jeg med folk skal lese den også, men tekstbiten ser ut til å være lite prioritert her.

Likte ikke fonten som du har brukt på tittelen, stod ikke helt til resten av designet.

Ellers preger utkastet veldig mye preg av at det, som du selv sier, er kastet sammen i ps ;)

Linjeavstander og innrykk, i mangel av et bedre ord, virker skjevt og usammenhengende.

Ellers mangler f.eks stor forbokstav på "om meg", slik som det på resten av menyen.

Av positive ting kan jeg si at siden hadde behagelige farger, men den mangler litt kontrast på tekstbiten. Oppsettet er også kreativt i forhold til mange andre sider, men det går desverre utover funksjonaliteten slik jeg ser det.

Greier ikke kommentere stort mer, mest fordi jeg ikke ser for meg siden som en fungerende nettside.

Lykke til videre

- gordito

Edit: Ser nå hvordan du har tenkt det med inleggene, forstår litt mer nå. Men likevel synes jeg tekstdelen, som tross alt er den viktigste på en slik side, kommer for dårlig fram.

EditII: Ser jeg bør lese tråden først/skrive fortere ;) Er en del ting som allerede er kommentert ja..

Endret av gordito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...