Mrpusten Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 hella.... jeg har fått noen hviteprikker/område på armen.... d hele startet da jeg fikk litt korrekturlakk på....da skrapet jeg det av med neglene....da ble det et sår etterfulgt av et lite arr.... men nå bynner d hvite/arret der å bli større og større.... hva er det som skjer? er d pigmenter eller noe sånt? rart at d bare blir større da! takker for svar:) Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Viss du har grafsa i såret ditt med neglene dine som gud vet hva har vært borti litt før kan du jo ha fått en liten infeksjon. evt en tørrflekk! Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 evt en tørrflekk! 7510401[/snapback] hva er en tørrflekk blir den hvit? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Tørrflekk kan være når du har steder som er lyse omtrent hvite, og huden er veldig tørr på akkurat det stedet. Ofte klør det og er irriterendes. Skal funke med litt fet fuktighetskrem. Lenke til kommentar
sigis0n Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det kan også ver at du har mista fargepigmenta Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Det kan også ver at du har mista fargepigmenta 7693229[/snapback] ja, d var det jeg tenkte meg jeg også..... men jeg synes det er litt rart at det blir et større om strørre område... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå