.tomf Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hva er det med folk å tro at andre folk skal skjønne ironi gjennom tekst?Dessuten; dette var ikke ironi Tomfu. Han ble eid. Hardt. 7515413[/snapback] Jeg vil tolke det som ironi siden han bruker overdrevent med utropstegn og punktum. Men, det er bare min tolkning. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 De fleste som kommer langt har treg maskin og/eller gjør slik at flash-programmet går tregt, for det er fette umulig når man kommer til 5-ern, selv slet jeg ekstremt lenge på fireren. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 De fleste som kommer langt har treg maskin og/eller gjør slik at flash-programmet går tregt, for det er fette umulig når man kommer til 5-ern, selv slet jeg ekstremt lenge på fireren. 7520014[/snapback] Pcn min er ikke treg, og jeg gjorde ikke så flash-programmet gikk treigt. Men så har jeg alt for lite å gjøre, da jeg vandrer sjukmeldt fortiden. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Ehm. Min gikk ikke sent. Det er jo ikke noe problem når du setter Mouse Speed helt til Touchy. Da er det lett, men det går ikke sent fordet. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg sier bare: RAZOR COPPERHEAD!!!!! Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 helt enig EvenruD. kom til lvl 7 uten å en eneste gang Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hva er det med folk å tro at andre folk skal skjønne ironi gjennom tekst?Dessuten; dette var ikke ironi Tomfu. Han ble eid. Hardt. 7515413[/snapback] Jeg vil tolke det som ironi siden han bruker overdrevent med utropstegn og punktum. Men, det er bare min tolkning. 7519959[/snapback] Ironi?? Neeeh.. Ikke når han sa det med extrabaner osv. Det var ikke ironi. Tror jeg Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 klikker bananas. kom til lvl 9 71%!! arrg. Lenke til kommentar
zatux Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Hehe, og jeg som følte meg god når jeg kom til lvl 6 som trådstarter. >_< Tror jeg er nødt til å låse meg inne på ett rom hvor det bare er jeg, meg og The Missile Game 3D i en lengre periode. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 De fleste som kommer langt har treg maskin og/eller gjør slik at flash-programmet går tregt, for det er fette umulig når man kommer til 5-ern, selv slet jeg ekstremt lenge på fireren. 7520014[/snapback] Bare fordi du er noob så trenger ikke alle å være det Lenke til kommentar
zatux Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Hehe, det viste seg at flashviseren jeg brukte her i Linux oppførte seg noe raskere enn hva Marcomedia's gjør i Windows. Kom igjennom spillet ved hjelp av en dual-boot. Lenke til kommentar
FilleteBill Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Første forsøk: Edit: svært bilde Edit 2: Gå til parental i linken til trådstarter Endret 23. desember 2006 av FilleteBill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå