Gå til innhold

Hvordan kontakte play.com?


Anbefalte innlegg

Heihei.

 

Saken er som følger;

 

Jeg mottok en vare jeg ikke hadde bestilt. Etter å ha studert nettsidene til play.com fant jeg ut at returkostnadene ville bli dekket ved retur av varen.

 

"Duplicate or incorrect item

 

You may return any duplicate or incorrect item sent to you as a result of our error for a full refund. We will refund your card once we have received and processed the item. In these cases we will also refund the return postage."

 

Varen jeg mottok kostet mer enn det dobbelte av hva jeg hadde bestilt, tenkte derfor jeg skulle være en ærlig sjel og returnerte da varen til den nette sum av kr. 81, 22 i frakt og 59 for rekommandert. Når play.com omsider mottar varen får jeg beskjed om at mine returutgifter er tilbakebetalt, kontoen viser at €3 har funnet veien dit. Dette er €7 mindre enn hva jeg betalte for å returnere produktet. Disse €7 er 50 cent mindre enn hva produktet jeg egentlig bestilte kostet. I ettertid ser jeg at jeg burde beholdt den feilleverte varen, eventuelt gitt den bort, og bestilt et nytt eksemplar av det jeg opprinnelig skulle ha.

 

Her kommer spørsmålet; hvordan kontakter jeg Play.com via mail? Har selv lett forgjeves etter aktive support-adresser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...