Xneon Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 hvordan koble opp bil høytalere på pcen?? vet at jeg trenger en forsterker. men jeg har et sett pc høytalere som jeg skal funke sammen med bilhøytalerne. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Mener du at du skal bruke bilhøyttalerene og pchøyttalerene i samme "kasse", eller bare i samme system, f.eks. 5.1? Hvis det bare er i samme system er det jo ikke noe problem. Bare koble alle høyttalerene til forsterkeren og så er du i gang. Men hvis du skal ha alt i samme kasse må du lodde på lednigner osv, hvis det ikke er på fra før. Eneste er at hvis det skal i samme kasse kan det være en fordel med lik motstand på alle høytalerene internt i kassa. Hvis det ikke gir deg det svaret du håpte på så er det fordi jeg ikke forstod spørsmålet rett Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg skal koble det utenom de høytalerene fra før. så dt blir det pc høyttaler settet alene med bilhøytalerne ved siden av. har en forsterker fra en bil og to høytalere. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Vel, hvis forsterkeren din kan ta imot audiosignaler fra en vanlig jack-plugg kan du legge 10-12kr i en "splitter på biltema eller klas ohlson. Da kjører du på to separate linjer, men det funker, du må bare samkjøre volumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå