Gå til innhold

Gears of War passerer 2 millioner solgte

Mr.FOXHOUND

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke hatt konsoll siden nintendo 8bit.. men da gears kom så så jeg at det var på tide å skaffe konsoll igjen.. såpass bra er dette spillet jah.. selv om jeg likte halo spillene så hadde ikke de den samme effekten som gow hadde..

Ekstra bonus at jeg kicker tidvis ass i gow og selv om jeg er newbi innen konsoll spill. Gleder meg plenty til 2 og 3 i denne serien. De må jo garantert komme etter microsoft så hvor mye mer de solgte enn forventa... Snart kommer jo gratis ekstra content og til gow så det blir mye å se frem til på den fronten... Eneste jeg ønsker nå er en rafinering av å finne online games og slikt.. det suger jo på konsoll generelt.. Jeg vil se connection speed og country etcetc

Lenke til kommentar

Kommer nok garantert flere GoW'er ja, spillet har jo allerede solgt over 2 millioner så det skulle bare mangle.

Er enig med deg at det er utrolig keitete å finne spill når du spiller online på konsoll ja, i hvertfall på mange av spillene. Skulle egentlig ønske at flere fulgte Halo 2 sitt eksempel her - matchmaking- og partysystemet deres er noe av de beste jeg har vært borti :)

Lenke til kommentar

Blitt vant med systemet i gow, joine med en venn, så inviter dem andre osv. Synes det er greit, men syntes de burde modifisere både matchmaking systemet og gameplayet i neste GoW, også litt mer tunge hoppe, lengere reloading, bedre og saktere våpen, svakere og saktere chainsaw, bedre Grafix :p og 7 nye modes til multiplayer, pluss en story som varer i minst 20 timer = Drøm

Lenke til kommentar
men syntes de burde modifisere både matchmaking systemet og gameplayet i neste GoW

Mathcmakingsystemet ja, ikke gameplayet!

også litt mer tunge hoppe, lengere reloading, bedre og saktere våpen, svakere og saktere chainsaw.

-Tunge hoppe? Hva er det?

-Reloadinga er sakte nok, men pga den nydelige active reloadinga så er reloadinga faktisk gøy, ikke forandre den.

-Bedre og saktere våpen? Wtf? Du mener kort og godt nye våpen? Kraftige våpen har allerede sakte reload, de fortsetter nok med det på eventuelle ekspansjoner!

-WHAT YOU SAYIN? Dårligere motorsag? En motorsag sager gjennom deg, ikke noe særlig som kan gjøres svakere der! Og Saktere? Du vet at det bare er å skyte den pers som tar opp saga en gang så stopper både han og saga, slik at du enkelt kan skyte han ned?

bedre Grafix :p

Trenger du bedre? :p

Blir nok bedre, men ikke forvent deg samme "wow opplevelsen" en gang til.

og 7 nye modes til multiplayer, pluss en story som varer i minst 20 timer = Drøm

7 modes? Nevn 7 modes du kan tenke deg å ha med da? Jeg vil gjerne ha med Capture the flag og KANSKJE en deathmatch mode...

Campaign i 20 timer? Laaaangt i ett slikt type spill! Hadde vært kult, men ikke så lenge spør du meg. Ca 10-15 hadde gjort seg :p

Lenke til kommentar

svakere og saktere chainsaw?! vet du hva slags våpen du snakker om her eller :) det skal ikke være kjettingen på sykkelen din type våpen det er ei forbanna motorsag.. ingen ting i veien med den.. den mangler bare active chainsawing så er det good shit.. kanskje tåle litt mer før du slutter å sage og.. ei kule stopper deg er kanskje litt vel lett..

Lenke til kommentar
men syntes de burde modifisere både matchmaking systemet og gameplayet i neste GoW

Mathcmakingsystemet ja, ikke gameplayet!

også litt mer tunge hoppe, lengere reloading, bedre og saktere våpen, svakere og saktere chainsaw.

-Tunge hoppe? Hva er det?

-Reloadinga er sakte nok, men pga den nydelige active reloadinga så er reloadinga faktisk gøy, ikke forandre den.

-Bedre og saktere våpen? Wtf? Du mener kort og godt nye våpen? Kraftige våpen har allerede sakte reload, de fortsetter nok med det på eventuelle ekspansjoner!

-WHAT YOU SAYIN? Dårligere motorsag? En motorsag sager gjennom deg, ikke noe særlig som kan gjøres svakere der! Og Saktere? Du vet at det bare er å skyte den pers som tar opp saga en gang så stopper både han og saga, slik at du enkelt kan skyte han ned?

bedre Grafix :p

Trenger du bedre? :p

Blir nok bedre, men ikke forvent deg samme "wow opplevelsen" en gang til.

og 7 nye modes til multiplayer, pluss en story som varer i minst 20 timer = Drøm

7 modes? Nevn 7 modes du kan tenke deg å ha med da? Jeg vil gjerne ha med Capture the flag og KANSKJE en deathmatch mode...

Campaign i 20 timer? Laaaangt i ett slikt type spill! Hadde vært kult, men ikke så lenge spør du meg. Ca 10-15 hadde gjort seg :p

7536487[/snapback]

Mener at våpene skal være mer sakte, slik at kampene blir mer tunge på en måte, og mer interaktive og intime <3

Lenke til kommentar

En kompis kjøpte XBOX360 kun for å prøve Gears of War også. Jeg og han spilte gjennom det på 1,5 dag i split-screen coop. Dritfett. Noen deler av spillet var jo vanvittig irriterende såklart, men sånn er alle spill. De delene på natta der man måtte finne sånne propan-tønner for å lage lys f.eks. Døde vel x antall hundre ganger i det kapittelet.

Men det som er moro med coop er jo å brainstorme ideer for å ta bossene, man sitter og roper og skriker til hverandre om hva vi skal finne på for å ta han. F.eks. første gangen man treffer den giga-edderkoppen.

Lenke til kommentar
Mener at våpene skal være mer sakte, slik at kampene blir mer tunge på en måte, og mer interaktive og intime <3

Enkelt: Litt mer Slow-Paced?

Kan forsåvidt være enig, men jeg liker og løpe framover og blåse ned alt på min vei :p

7539175[/snapback]

Korleis er GeoW online samanlikna med f.eks. UT04? Nokre spel du kan samanlikne GeoW med?

Lenke til kommentar

GeOW online legger opp til skikkelig teamwork, helst 2 og 2 mann i lag om man spiller 4 VS 4 (som er max) Man er avhengig av å holde seg i dekke for å overleve. 8 spillere høre lite ut, men kartene er meget bra designet for dette antall spillere, og man kan oppnå meget intense kamper. Spillet kan ikkje sammenlignes med UT,da disse spillene er meir fast-paced heile veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...