Mr.FOXHOUND Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 http://www.pro-g.co.uk/news/15-12-2006-4306.html Kjenner at jeg blir glad inni meg av å tenke på hvor gøy det hadde vært å spille dette spillet om Xboxen min hadde fungert Lenke til kommentar
Zylar Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Så nå kan de kjøpe ende fler lamborghinier... Selv returnerte jeg spillet, syntes det ble fort kjedelig. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Da er vel oppfølgeren så og si bekreftet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Må vel skaffe dette til 360 da Har 360 men ikke spill :whistle* Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Så nå kan de kjøpe ende fler lamborghinier... Selv returnerte jeg spillet, syntes det ble fort kjedelig. 7508081[/snapback] Du har altså ikke Live? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Eg har kjøpt ein kopi, gler meg til å prøve det. Lenke til kommentar
Zylar Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Nei. Bryr meg ikke om online. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Dette spillet fortjener å bli voldtatt hardt og brutalt over Live, for det er noe av det saligste eg har herjet med ihvertfall Dog betyr jo ikkje det at alle andre skal ha mine meininger Spillet selger bra, ingen bimbe det Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Kjempebra for Microsoft Og tildels for Epic. Vil nok komme flere Gears of War tittler ja.. Evt. Marcus Fenix i en ny franchise.. Uansett, gratulere Epic og Microsoft. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Utruleg bra for Epic, som forøvrig har laga eit utruleg bra spel! Nei. Bryr meg ikke om online. 7508558[/snapback] Men du gledar deg vel til Sony sin online tjeneste? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Konklusjonen din, dark by design, er at zylar er en sony fanboy som ikke skjønner hvor mye bedre xbox 360 og GEoW er enn ps3. Det er iværtfall det inntrykket jeg får av den kommentaren din. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Alle vet at Sony sin onlinetjenest er i startfasen. Slik at ingen av oss kan ta et helhetlig standpunkt på hvordan den vil være. Og personlig har ikke jeg lest noe rundt onlinetjenesten til PS3. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Rart at sony's online tjeneste blir dratt inn i denne tråden, som handler om at GEoW har solgt 2 millioner eksemplarer, kun på grunn av at zylar ikke likte spillet. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Vel.. Mye av grunnen til at han ble fort lei er uansett at han ikke liker (?!) online-spilling. Vel-vel... Jeg kan bare snakke for meg selv, men da jeg hadde PS2 så brydde jeg meg nesten NULL om online, men nå som jeg er blitt vant til det så er det nesten 100% et must for at jeg skal gidde å kjøpe/spille spillet. Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Får 360 Premium, Gears Of War, Tony Hawk Project 8 og Project Gotham Racing 3 til jul ^^ Gleder meg Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Får 360 Premium, Gears Of War, Tony Hawk Project 8 og Project Gotham Racing 3 til jul ^^ Gleder meg 7517178[/snapback] yup...du har mye å glede deg til...spesielt Gears Of War Edit: måtte jo selvfølgelig skrive Gears Of War med stor forbokstaver Endret 16. desember 2006 av mX Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Får 360 Premium, Gears Of War, Tony Hawk Project 8 og Project Gotham Racing 3 til jul ^^ Gleder meg 7517178[/snapback] Det kan ikke du vite! Og selv om du har vært snill i 358 dager, så har du fortsatt 7 dager å drite deg ut på. Skjer det, så stryker nissen deg fra listen sin med et pennestrøk. Hold deg i skinnet, og ikke finn på noe tull. Topicmessig må jeg si at GeOW virkelig gjør en bra jobb. Ikke bare selger titelen i bøtter og spann, men titelen selger også konsoller. INGEN av de andre titlene som er kommet har vel solgt så mye konsoller til tvilere som denne. Jeg er faktisk ikke sikker på om Halo3 ville solgt så mange konsoller som GeOW ser ut til å gjøre. Mange som ikke har vært innom Xbox-konsollen, ville kanskje trodd at å hoppe rett på Halo 3 ville bli uoversiktlig siden de ikke hadde spilt 1 og 2. Dermed er GeOW en fersk serie hvor de nye box-spillerne tar del fra begynnelsen av og selvsagt vil sette seg inn i Halo-universet når 3ern endelig kommer. De har jo tross alt konsollen nå, og da vil Halo3 friste så mye til høsten at det havner i hyllen nesten uansett. Endret 16. desember 2006 av trykkertor Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Dette er virkelig mangen solgte spill, pga Microsoft hadde mål om å selge 1 million eksemplarer til jul, men det målet er overgodt Gears Of War er det råeste spillet jeg har til Xbox 360 pr idag, bare å sage Locust i 2 er like gjildt hver gang Glad når det kommer oppfølgere osv Microsoft og Epic takker dere mye for et sykt bra spill Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Får 360 Premium, Gears Of War, Tony Hawk Project 8 og Project Gotham Racing 3 til jul ^^ Gleder meg 7517178[/snapback] Det kan ikke du vite! Og selv om du har vært snill i 358 dager, så har du fortsatt 7 dager å drite deg ut på. Skjer det, så stryker nissen deg fra listen sin med et pennestrøk. Hold deg i skinnet, og ikke finn på noe tull. 7518286[/snapback] Jeg har sett en lappe der det står : Gears Of War OK, Tony Hawk Project 8 OK Project Gotham Racing 3 OK XBOX 360 Premium OK + At jeg så alle de tingene i en pose under en jakke i mammas bagasjerom Jeg er bortskjemt, og jeg liker det Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 en ting jeg har lurt på: hvorfor skriver folk GeoW? blir jo som å skrive WooW for world of warcraft, eller PrES for Pro Evolution Soccer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå