Joachim_F Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Ser du frem til Age of Conan: Hyborian Adventures? I så fall bør du ikke gå glipp av denne gameplayvideoen fra spillet. Les mer Lenke til kommentar
Mit Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hvis ikke det var nice så vet ikke jeg håper bare PCen min kommer til og like systemkrava litt bedre enn det jeg tror den gjør. Oooo gleder meg Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Elsker Age of Conan Håper ingen tviler på grafikken etter å ha sett denne videoen.. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Pene omgivelser, men jeg ble veldig skuffet over løpeanimasjonen! Så utrolig keitete ut, og minnet litt om Morrowind egentlig. En annen ting jeg la merke til var at noen av de "ambience"-lydene i bakgrunnen er de samme som er i Civilization IV :!: Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Jeg syns løpe animasjonene er ganske slik det skal være jeg.. Må huske på att de har motion captured en kar med masse armour på. Og det syns jeg løpinga viser der. En fyr som faktisk har endel kilo på seg som prøver å løpe med dette. Det jeg likte mest var lys settinga, og vannet på de nye bildene/filmen. Det har blitt helt utrolig bra, mye bedre enn jeg noengang hadde forestillt meg ett MMO kunne ha. Jeg drev stadig å trudde att jeg måtte klø meg litt på øret av de hersens fluene som fløy rundt... hehe Erling, klapp litt for deg selv og arbeids kollegaene dine! Endret 15. desember 2006 av o(O)phus Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 kan ikke gamer få denne på siden dems så jeg kan laste ned, alt jeg får er den lille saken, og den er ikke bra nok til å se noe på Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 kan ikke gamer få denne på siden dems så jeg kan laste ned, alt jeg får er den lille saken, og den er ikke bra nok til å se noe på 7508852[/snapback] Dette er et eksklusivt opptak Gamevideos.com har gjort, så vi går ut i fra at det ikke vil være spesielt gunstig for oss å legge det ut hos oss. Men du er klar over at det ligger linker til større versjoner hos Gamevideos.com? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 ja, men de funker ikke hos meg Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Får ikke opp gamevideos.com i hele tatt, jeg... Lenke til kommentar
quakie Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Dere kan laste ned filmen i enten .wmv eller .mov format på den siden også. Til høyre for vinduet for streamen. Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hvis det er noen som har problemer med Gamevideos så er det et mirror her. Vennligst ikke distribuer linken, videoen er Gamevideos sin, og de skal ha sin del av trafikken; bruk kun linken om du har problemer med Gamevideos. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Pene omgivelser, men jeg ble veldig skuffet over løpeanimasjonen! Så utrolig keitete ut, og minnet litt om Morrowind egentlig.7507857[/snapback] De er litt karikerte (overdrevne), men sikkert mye en vanesak Endret 16. desember 2006 av maanemann Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hvis det er noen som har problemer med Gamevideos så er det et mirror her. Vennligst ikke distribuer linken, videoen er Gamevideos sin, og de skal ha sin del av trafikken; bruk kun linken om du har problemer med Gamevideos. 7512265[/snapback] Takker *Laste ned* Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Ligger et Video Interview (HD) på IGN nå, tror det er litt nytt, skal se nå Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Ligger et Video Interview (HD) på IGN nå, tror det er litt nytt, skal se nå 7515620[/snapback] Den er også ny ja. Mest interessant fordi den viser magi for første gang (en Herald of Xotli), men viser seg at noen av animasjonene antageligvis bare er midlertidige.. noe folk flest på Age of Conan forumene syns er bra, da vi ble litt skuffet av hvor lys og blinkende magien ser ut til å være Lenke til kommentar
Mit Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Ligger et Video Interview (HD) på IGN nå, tror det er litt nytt, skal se nå 7515620[/snapback] Det der er nesten alt jeg noensinne har drømt om i et spill Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Ligger et Video Interview (HD) på IGN nå, tror det er litt nytt, skal se nå 7515620[/snapback] Den er også ny ja. Mest interessant fordi den viser magi for første gang (en Herald of Xotli), men viser seg at noen av animasjonene antageligvis bare er midlertidige.. noe folk flest på Age of Conan forumene syns er bra, da vi ble litt skuffet av hvor lys og blinkende magien ser ut til å være 7515881[/snapback] Det jeg liker med den IGN filmen, er også det att man spiller med tastatur og mus der virker det som.. Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hvorfor er det så "stort" o(O)phus? Er da flere andre filmer hvor f.eks Silirrion har spilt med keyboard/mus Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Jo, når jeg tenker over det så finnes det en rekke andre filmer hvor mus blir brukt... ^^ Endret 16. desember 2006 av o(O)phus Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Ny developer vid ute: http://www.gamespot.com/pc/rpg/ageofconanh...ures/media.html? Det var for en tid tilbake en debatt om skribenter på gamer.no her på forumet. Debatten begynte med spørsmålet om nynorsk eller ikke, og endte opp i en mer seriøs debatt om spilljournalistikk. Denne vid'en er etter min mening et skoleeksempel på god spilljournalistikk....: Gamespot har satt seg godt inn i spillet på forhånd. Gamespot stiller spørsmål som gir reflekterte svar og formuleringer majoriteten av fansen ikke har hørt før. Endret 21. desember 2006 av maanemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg